Gå til innhold

Mamma1.gang 22.August.07 =) (nicket)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

prøvde du å tromle posen din?

 

*nysgjerrig*

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du GAL?? hehe

Nei, det turte jeg ikke å prøve på! Ville ikke bruke min kjære pose som prøvekanin=P Men den tørket kjapt på badet da, så det gikk=)

Skrevet

okei, det er bra! :)

lurte på om eg sku ta med en pose ned til svigers å tromle den.. bare for å ha prøvd det?

 

er jo kjekt å vite da, om det går eller ikke så...

Skrevet

Jeg kan jo alltids teste jeg da.. kanskje ... :-p Har iallefall trommel :-p

Skrevet

eg bruke bare å henge den over dusjen, eller over badekaret da, for å tørke. vasker den på kvelden, så er den tørr over natta.

Skrevet

AKKURAT det jeg svarte her en kveld, jo! Har du tyvtittet nå, lenej?

Skrevet

hehe.. nei.. men eg huske vagt at eg søl ga deg det tipset da din pose va ny.. :P ædda bædda!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...