lenej :o) Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 hei! prøvde du å tromle posen din? *nysgjerrig*
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Er du GAL?? hehe Nei, det turte jeg ikke å prøve på! Ville ikke bruke min kjære pose som prøvekanin=P Men den tørket kjapt på badet da, så det gikk=)
lenej :o) Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 okei, det er bra! lurte på om eg sku ta med en pose ned til svigers å tromle den.. bare for å ha prøvd det? er jo kjekt å vite da, om det går eller ikke så...
mayaya Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Jeg kan jo alltids teste jeg da.. kanskje ... :-p Har iallefall trommel :-p
lenej :o) Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 eg bruke bare å henge den over dusjen, eller over badekaret da, for å tørke. vasker den på kvelden, så er den tørr over natta.
mayaya Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 AKKURAT det jeg svarte her en kveld, jo! Har du tyvtittet nå, lenej?
lenej :o) Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2008 hehe.. nei.. men eg huske vagt at eg søl ga deg det tipset da din pose va ny.. ædda bædda!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå