Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 ....og er ikke den onde chanzei med, eller er det løgn?
Gjest LindeOgWill Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Nei til overskrift, ja til spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Det var heilt teit hele greia...(Hu med dattra som het lotte virka mest oppegående spørr du meg)!!!Det virka jo ikke som di hadde peil i det hele tatt..Trodde vannet gikk,men jeg var ikke ferdig å tisse?Haha...FLAUT!!!!Håper di skjønner hvordan di blir fremstilt..Hjernedøde...Stakkars dem da!!!
Den drygaste Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg syns hun med den tisse i dusjen kommentaren var kul jeg hun var ærlig og rett frem, sånne folk liker jeg
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 jeg syns vi har krangla nok om det på skravle og alle vi som har slengt dritt har oppført oss barnslige( inkludert meg) så nå syns jeg vi skal la den diskusjonen være...
Bare™ Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Trodde det hersket enighet om at det ikke er noe å krangle om, Annie? hun yngste var den desidert mest oppegående. Hun hadde en godt forhold til folk rundt seg- og seg selv. Datteren virket harmonisk! oppførselen hennes når hun drakk var vel som enhver 17 åring? og hva noens foreldre måtte mene er vel individuellt.. En stadig nevnt var vel også ok, bortsett fra et noget umodent vokabular? Måtte herren forby de glosene i samme rekkefølge for sarte barneører... Tyve åringen (vært med i Robinson tidligere??) var den rareste. men JA- ærlig og morsom i tissekommentaren. Ble riktignok litt usikker underveis om hun noengang har kommer over tisse-bæsje-prompestadiet, eller om hun nå var i stand til å spøke om det... Men ok program, og siden den yngre garde omtaler oss som er eldre som GAMLE, så skal jeg følge med med argusøyne!
prekæs Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Jeg så det programmet, og synes egentlig det var greit. Skjønner likevel ikke helt hvorfor man skal skryte opp i skyene enn mor som tar hånd om ungen sin. Er ikke det naturlig da? Uansett alder. Eller er en ung mor som lager spagetti så veldig fantastisk? Eller koser med barnet sitt?
L.P.R Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Hjernedød faktisk, hehe:o) Ja, jeg tisset i dusjen:o) Ja jeg var usikker på om vannet hadde gått. Hadde aldri vært i den situasjonen før, så hva viste vel jeg? Er det flaut og si ting som de er? Er det flaut og være direkte og være seg selv? Ville heller sagt at det er flaut og legge sjul på det du føler og den du er... )
~La luna~ Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Ok, jeg er tydeligvis ikke helt med.. Har sett masse tråder om dette programmet de siste dagene. Har jo skjønt hva d dreier seg om, men hvor går programmet? Er det dokumentar, reality serie eller ??
d",)~^~^~ Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Skal gi deg litt støtte jeg :-) Jeg trodde også at det var vannet som gikk da jeg tisset den ettermiddagen riene med nr 2 startet. Men jeg understreker at jeg var på toalettet da :-) Jeg syns du er tøff som står frem på TV og er deg selv, det skal du ha honnør for! Men jeg kan ikke akkurat si at du er en person som jeg ble interessert i å bli kjent med. Til det var du altfor selvopptatt og umoden. Men heldigvis er det nå en gang sånn at ikke alle trenger å like hverandre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå