overkill Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Ikkje for langt. Helst med fly. Ingen båt. Passande for to-åring. Ikkje syden. Nokon med gode tips?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Bare hold deg unna Trondheim så er jeg fornøyd:-)
prekæs Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Det spør du om:) Du flyr til Nice og leier bolig på rivieraen. 2,5 timer med fly, og du slipper "norska fiskebolla" og Spasjal prais for ju"
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Mulig Mallefisken forstår hintet at vi ønsker henne lengst mulig vekk:-)
overkill Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 Gjennom heile min oppvekst har eg vore på årleg ferie i Trondheim. Etter at eg sjølv byrja å bestemme over eigen ferie har eg ikkje sett mine bein der. Så du treng ikkje uroe deg.
overkill Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2008 Tips til nettsider med utleige bustader i Nice? Spesielle områder som er best å bu?
Süsse Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Jeg ville ha bodd i Antibes/Juan Les Pins omraadet. Hvor mange er dere?
Süsse Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Jeg var paa leilighetsjakt i fjor da jeg skulle faa besoek der nede. Det er klart best aa leie av nordmenn. Det er faktisk mye billigere. Paa finn.no finner du mange
overkill Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. januar 2008 Takk for tips:) Skal sjekke det ut.
prekæs Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har leid bolig gjennom sembo.se flere ganger. nå har jeg fått noe dilla på å bo i mobilhome. Og da glemmer du alt om trege norske campingplasser. Her snakker vi badeland, vogner med air condition og oppvaskmaskin. Alltid nye og svært komfortable.
prekæs Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 sånn. her er linken til campingferie:)http://www.vacansoleil.dk/?land=dk&osadcampaign=071228-dk
overkill Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. januar 2008 Takk for tips, men har ein mann som har reist Europa rundt i campingbil og svergar på å aldri sette sine bein i ei vogn igjen.
prekæs Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 Disse vognene er bofaste, med innlagt kloakk, og bad. de jeg har bodd i har hatt to soverom, moderne kjøkken og stue i tillegg. Og overbygd fullt utstyrt terasse. Tør påstå at det erlangt mer behagelig å bo i en slik vogn, med enkel tilgang til plen og lekemuligheter på utsiden av døra, enn i en leilighet med en liten veranda. Men du gjør som du vil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå