Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikkje for langt. Helst med fly. Ingen båt. Passande for to-åring. Ikkje syden.

Nokon med gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hold deg unna Trondheim så er jeg fornøyd:-)

Skrevet

Det spør du om:) Du flyr til Nice og leier bolig på rivieraen. 2,5 timer med fly, og du slipper "norska fiskebolla" og Spasjal prais for ju"

Skrevet

Mulig Mallefisken forstår hintet at vi ønsker henne lengst mulig vekk:-)

Skrevet

Gjennom heile min oppvekst har eg vore på årleg ferie i Trondheim. Etter at eg sjølv byrja å bestemme over eigen ferie har eg ikkje sett mine bein der. Så du treng ikkje uroe deg.

Skrevet

Tips til nettsider med utleige bustader i Nice? Spesielle områder som er best å bu?

Skrevet

Jeg ville ha bodd i Antibes/Juan Les Pins omraadet. Hvor mange er dere?

Skrevet

Fire voksne og en to-åring.

Skrevet

Jeg var paa leilighetsjakt i fjor da jeg skulle faa besoek der nede. Det er klart best aa leie av nordmenn. Det er faktisk mye billigere. Paa finn.no finner du mange :)

Skrevet

Takk for tips:) Skal sjekke det ut.

Skrevet

Jeg har leid bolig gjennom sembo.se flere ganger. nå har jeg fått noe dilla på å bo i mobilhome. Og da glemmer du alt om trege norske campingplasser. Her snakker vi badeland, vogner med air condition og oppvaskmaskin. Alltid nye og svært komfortable.

Skrevet

Takk for tips, men har ein mann som har reist Europa rundt i campingbil og svergar på å aldri sette sine bein i ei vogn igjen.

Skrevet

Disse vognene er bofaste, med innlagt kloakk, og bad. de jeg har bodd i har hatt to soverom, moderne kjøkken og stue i tillegg. Og overbygd fullt utstyrt terasse. Tør påstå at det erlangt mer behagelig å bo i en slik vogn, med enkel tilgang til plen og lekemuligheter på utsiden av døra, enn i en leilighet med en liten veranda. Men du gjør som du vil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...