Gå til innhold

Nå begynner UNGE MØDRE :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ikke noen her inne som er med? Hvem er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

malin heter ho som er her inne, men jeg vet ikke hva nicket hennes her er...

Skrevet

Kanal 5 ,har ikke jeg ihvertfall,aldri hørt om den heller:)

Skrevet

æsj trodde den skulle gå på tv norge jeg..har ikke kanal fem tror jeg. Finnes den på noe nett tv eller no?

Skrevet

er det chanzei dere tenker på?? hun er med. blond jente. snuppen sovna heldigvis nå for 15 min siden så nå kan jeg sette meg ned og se på programmet uten og måtte gå og legge han midt i:):):)

Skrevet

Skjønner ikke noe jeg. trodde også den gikk på tv norge. var jo senest reklame for det i går. og nå kommer det et program om å kle seg naken.

Men det er vel noe med denne digitale tv greia jeg ikke har skjønt. Har fremdeles vanlig antenne vi! Synes parabol er alt for dyrt i forhold til hvor mye vi ser på tv. Men ser ut som vi sikkert snart må hive oss på bølgen!

Skrevet

Chanzei, er det hun som laget litt tull her, med oppdikta tvillingfødsel, eller blander jeg?

Skrevet

og der var hu ja, med lille emil i magen:)fikk omtrent på likt med meg hu..

Skrevet

ååå er det henne??? trodde det var ei med langt blondt hår jeg:)

Skrevet

Hehe... "Omsorg som det så fint kalles"

Skrevet

guuud hun derre line er jo helt blokka jo... aldri hørt om beskyttelse hun der eller...

Skrevet

Jeg fikk også på samme tiden, husker henne fra BIM :) Tenk at vi gikk rundt og var rimelig fødeklare akkurat da, litt rart å tenke på...

Skrevet

hmmm.. dette skulle da være svar på Silje&Eli@s´m@mm@ sitt innlegg.

Skrevet

Kan hende jeg så feil her, men er det to stk. som heter Malin? Hun lyse og hun mørke gravide? Er det noen av de som er hun Chanzei?

Skrevet

To Malin der såvidt jeg vet. Er vel hun på 18 som er Chanzei.

Skrevet

er visst hun mørke som er gravid.. tok feil jeg.. syns hun lyse malin virka kjempe flink jeg da.. til å være 17 liksom...

Skrevet

Hun mørke gravide er chanzei...

Skrevet

Hehe, husker chanzei spurte her inne hva hun kunne finne på i programmet,og at noen foreslo å gå å shoppe klær hehe..

Skrevet

Chanzei er hun som søla melk og spiste is =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...