Gå til innhold

Hvor varmt har dere det på soverommet deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo klager på at det er så varmt på vårt soverom og vi har det mellom 18 og 20 gr !!

i går kveld så gikk han å la seg nede i stua pga han synes det var så varmt på rommet og da jeg så gradestokken så viste den 18,9 gr

synes ikke det er så varmt!

det hender jeg må sette på ovnen for å få litt lunk der....

nå har jeg lagt linnea på rommet vårt og lukt igjen vinduet og nå viser gradestokken 15,6 !!! og det synes jeg er alt for kaldt for en liten baby på 7 uker eller hva sier dere??

hvor mange grader har dere på soverommet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

felix har 17-18 grader på romet sitt, vi har det myyyye kaldere. hadde det vel rundt en 16-17 grader når han lå på rommet vårt....

Skrevet

kunne aldri ha sovet et sted der det var mellom 18 og 20 grader om det da ikke var sommer og jeg ikke hadde noen annen mulighet. Vi har vinduet oppe hele vinteren.. noen uker før jul var det minus 17 grader og det var sikkert mellom 5 og 10 grader på soverommene våres ja... kanskje kaldere også.

Skrevet

Når vi legger oss, er det vel 18 - 19 grader der. Om morgenen: rundt 15 - 16. Det kaldeste har vel vært rundt 13 grader om morgenen. Det er jo litt vanskelig å forutsi hvor kaldt det blir der i løpet av natta når vinduet står åpent.

Viktigere enn temperaturen for den lille er jo at hun ikke ligger i trekk. Utover det tror jeg ikke det gjør noe om det er litt kaldt på soverommet. Er babyen din 7 uker, er hun jo for liten til å sparke av seg dyna også.

Skrevet

Vi har vinduet åpent - og har altid hatt det!

Da lille ble født - i januar for 2 år siden - var pappa'n veldig spørrende til leger/sykelpeiere/jordmor ang innetemp på soverommet - og deres kommentar var klinkende klar - barnet har det best sammen med dere -og tåler godt den temperaturen dere har på soverommet - uansett hva den er!

Lille sover fremdeles på vårt soverom og vi kler gjerne på henne litt ekstra om det er kaldt - men hun har det godt :)

Men jeg tror det er smak og behag.. selv sover jeg av og til med pledd oppå dyna om tempen ute er under 0.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...