Gjest Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hei jenter, jeg har stoooooore data problemer nå snupp har trykka og herja med pcen idag, så alt er borte.. håper å få fikset det snart så jeg kan komme meg på nett igjen! skal se på dere trådene når jeg er i orden igjen! PROMISE! ha en fiiin kveld! Klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Ja det er ikke greit med barn..hehe.Kan du se på gutten min?skal prøve å få han inn på sykehuset.Sikkelig hoste,men legen finner ingen feil med han. Han er født 8mai 2007
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 dytter denne opp igjen så ikke det blir noen sure miner! pcen min funker absolutt ikke, og jeg må ha den på reperasjon i helgen, alt må slettes av program vare og så legges inn igjen.. så inntill det er iorden takler jeg ikke å sitte å legge kort og skrive ned noe som kan forsvinne når som helst.. håper på forståelse!! ha en fiiiin helg!
kaos83 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 heisann... HÅper det ordner seg i en fei:) Vil ønske deg lykke til på daten:) Jeh ghar store forventninger. D vil gå som en drøm, gleder meg til å høre om hvordan det har gått:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå