Mininni Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Legen sa bare "det kjenner du nok" - men hva skal jeg kjenne, da? Er det vondt, hvor kjenner man noe...i det hele tatt - dere som er litt lenger i løypa, merket dere dette?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Idag kjente jeg veldig stikking i underlivet, så jeg håper at det var at lillegutt har festet seg. Ellers har jeg hørt at det skal kjennes ut som om man setter seg på babyen noen ganger..!
Sunniva78 har to små Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Har nettopp skrevet et innlegg om nesten det samme... Jeg fikk vite i dag at hodet er festet, men jeg kjenner det ikke selv..! Så noe klokt svar av meg får du dessverre ikke, hehe...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Ta å legg deg flatt på ryggen å legg ei hånd på hver side helt nede ved "skambeinet".. fingrene peker nedover,, Beveg hendene frem og tilbake, å da skal du kunne kjenne om det er noe som støter imot.. På samme vis som om du dytter på magen....
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 frem og tilbake- sidelengs eller opp og ned på en måte?!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 sidelengs.. Følg med når legen eller jordmor gjør det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå