Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på hva som er en bra vognpose? Skal jeg velge thermo, dun eller lammeskinn mon tro? Har termin i begynnelsen av mars da....noen med noen gode råd her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk vår i posten i dag. Den er laget av 100% Merino ull og er bestilt fra going.no. På den kan man ta av hele fronten og bruke den som underlag dersom barnet ikke trenger pakkes helt inn, feks inne i kjøpesenter etc... Eller man kan bruke det som stelleunderlag.

Har termin i slutten av febr. og regner med at bebis trenger denne varme vognposen i noen få mnd. Har lammeskinn fra nøstebarn under, og muligens dyne over, alt etter hvor kaldt det blir...

=D

Skrevet

Jeg har kjøpt voksipose med den originale vinterdynen i ull, pluss at jeg kjøpte med sommerdyne som jeg skal bruke i sommer. Har termin i slutten av april, så voksi tror jeg er den beste løsningen. Barnet kan jo også ha den posen frem til det er 3 år:-) Vel investerte penger tenker jeg, da jeg tenkte bruke den som dyne i sprinkelsenga fra dag en, slik at bebisen føler seg lun og trygg.

Skrevet

Jeg liker voksiposen. Første bruker den enda i barnehagen, hun er snart 2,5 år og så skal lillesøster få den fra høsten/vinteren av. Skal bare sy nytt trekk til den. Får ungen nå i slutten av mars og da blir det mest sansynlig lammeull under og dyne og ullteppe over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...