Trulte76 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 jeg var kun kvalm noen dager før jeg ventet mensen, men har ikke vært kvalm siden Men i dag føler jeg meg litt uggen bare..spiste noen få biter sjokolade (jeg elsker sjokolade) men nei det var overhode ikke godt og jeg ble bare små uggen av det mine to 2 svangerskap fantes jeg ikke kvalm..var heller ikke kvalm før jeg ventet mensen som jeg var denne gangen jeg er 7+2 idag Så hvilken uke kom kvalmen med dere..jeg håper jo så klart dette er bare tilfedig og jeg slipper den
gullegget Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Uke 3 og plages som smått ennå, er 15+5. Men jeg ble kvalm av te i forrige svangerskap, men var ellers ikke kvalm da.
Kystrøya Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Er 32+2 og har vært kvalm og kastet opp siden uke 6.
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Kvalmen kom i uke 6 (husker det som i går :S) og dro sin vei rundt uke 14..
Trulte76 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 siden uke 6? vil det si du plagest enda? uffda..kan ikke være noe særlig
Kystrøya Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jepp, gjør nok det, men det går bra. Blir bare litt lei og sliten/slapp innimellom. Har ikke ekstrem-kvalme slik at jeg er kvalm døgnet rundt og er sengeliggende. Men blir veldig kvalm når jeg har spist, særlig tunge måltider som middag o.l, og da kaster jeg opp. Nå har jeg heldigvis ikke så mange uker igjen, så det er det som holder meg oppe nå da, at jeg snart skal få treffe den lille i magen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå