Gå til innhold

fikk lapp fra bhg i dag der

Anbefalte innlegg

Skrevet

de ville at vi skulle ha med ski som de kunne ha der. Lillegutt er 18 mnd - er han ikke litt liten til å gå på ski?

Videoannonse
Annonse
Gjest calendulac
Skrevet

He he, jo det vil jeg tro.. Send med akebrett istedet:)

Skrevet

oi, kan de kreve slikt da? jøss...

Skrevet

jøss... det der hadde jeg også stusset på ja...

Skrevet

Sannsynligvis er den lappen mest beregnet på de litt eldre3 barna. Kanskje de har lagt den feil?

Skrevet

akebrett er vel mer en bra nok:)

om han ikke kan gå på ski er det ikke mye artig heller..

har ei på 3 år som holder på og lære det nå og hun foretrekker heller og ake;)

Skrevet

Syntes det er litt langt å ønske at folk har med ski som skal stå der er jo faktisk dyre ting. men de mente karnsje bare være der på dagen og så tar foreldra med hjem igjen?

Er nok en lapp bare sendt ut til alle foreldre da så det ble likt, de fleste på rundt 18 mnd pleier jo ikke akkurat gå på ski

Skrevet

Hos oss anbefalte de det, men presiserte at det var for de som var store nok. Min gutt går nok i kategorien for liten.....

De ville ikke ha akebrett hvis det ikke var fastsatt akedag!

Skrevet

Dette tror jeg er et tilbud til de barna som har ski - slik er det i hvertfall i vår barnehage.

Skrevet

Sjekket ordlyden på lappen igjen. Det står: en liten oppfordring - ta gjerne med ski til barna så kan vi gå på ski i og utenfor barnehagen. Han går på en småbarnsavd der barna er mellom 0 og 3 år..

Skrevet

hm, får spørre i morgen (dag) om de mener de minste og..

Skrevet

Ser han går på småbarnsavdelingen, og vil tru at denne lappen er sånn standardlap som dei gir ut til alle.

Trur ikkje du får skisko til så små eingong.

Men når dei nærmer seg toårsalderen, er det meir aktuelt.

Dessuten trur eg ikkje bhg kan "pålegge" at barn skal ha med ski, er jo litt dyrt utstyr, ikkje alle som har råd til å kjøpe ski til ein så liten unge liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...