¤MegOgMini¤ Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 er enda noen år til han spør om det, heldigvis
ragna Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 som det er? hvorfor lyve om en ting de uansett vil få kjennskap til? bedre å gi dem fakta fra et stolbart hold (i de aller fleste tilfeller) enn at de skal mekke sammen en historie som ikke ligner grisen og skremme seg selv søvnløse de neste 2 årene. hadde "hvordan kom jeg inn i magen din mamma" samtalen i sommer da 5-åringen var 4. gikk bra, har ikke fått noe spm i etterkant. fnising og oj oj oj oj kommer du ikke unna, men det er litt av sjarmen
pingu...... Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 babyer blir til gjennom baby-hullet blir man ikke?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Pappan har et frø som han gir til mamman og så vokser det i magen og blir til en baby. Forklaringen holdt ihvertfall for 3 av tantebarna mine når de spurte i 3 års alderen. Trenger jo ikke akkurat gå så teknisk til verks når man snakker med små barn.
Gjest LindeOgWill Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 At det kommer han til å finne ut en dag, om veldig lenge. Og at ikke noe av det han kommer til å se på filmer i framtiden kommer til å gi ham svaret på det.
Den drygaste Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Mamma sa til min søster at de kjøpte et puslespill i butikken hehe...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Her snakker vi om blomster og bier og om storken:)
Gjest ->>- Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Sannheten. Til yngste har vi til og med bildedokumentasjon, hirr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå