Gå til innhold

Farge på forloverens kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i en hvit brudekjole. Min forlover har en kjole hun gjerne kunne tenke seg å gå i, og etter hva jeg har forstått er den lys beige. Blir det rart at min forlover har en så lys kjole? Har hørt at det er en slags uskreven regel at gjestene ikke skal gå i hvitt i et bryllup. Vil jo ikke akkurat bli forvekslet med henne, det er jo jeg som er bruden :), men samtidig så har jeg i utgangspunktet tenkt at hun skal få gå med det hun selv ønsker. Dessuten så slipper hun å kjøpe ny kjole...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenker at så lenge min forlover ikke har på seg en hvit kjole, må hun bruke den fargen hun vil! hadde vi hatt ønske om hvilken farge hun skal ha på kjolen, måtte vi også betalt den! er min mening da:-)

Skrevet

Du kan jo spørre om å få se kjolen... Hvis den er beige er den nok uansett mørkere enn din. Men ja - det er en uskreven regel at man ikke kler seg i hvitt, svart eller rødt i bryllup. Tror uansett ikke du skal være redd for å bli overgått av noen - det skal mye til for å slå bruden :-)

Skrevet

Min forlover skal ha blå kjole... Den passer inn blandt bomstene og dekorasjonene vi skal ha.... Vi skal ha hvitt , sølv og blått som som går i gjen....

Skrevet

Jeg har gått både i sort og rød kjole i bryllup. Vel, den sorte hadde et slags lilla silkelag under og små lilla/sorte sommerfugler på stroppen. Den røde var ikke slik rød man ser på lang avstand, men var rød med steiner oppe.. Var ingen som sa noe om det..

Har bare hørt at man ikke skal gå med hvitt..,men har vært i bryllup der gjester har gått med hvit kjole osv.

Var og i et bryllup der en gjest hadde likt smykke, sko, skjerf, ++ som bruden, Da bruden spurte pent om gjesten kunne ta av seg skjerfet og smykket lurte gjesten på hvorfor?? Kjolen var nesten hvit og skal det sies og den gjesten hadde sett alt bruden skulle gå med før hun kjøpte sitt eget,så det synest jeg var litt frekt å gå hen å kjøpe likt...

Jaja.. be om å få se kjolen til forloveren før du bestemmer deg om hun kan bruke den eller ikke. Kanskje hun kunne hatt et skjerf med farge over skuldrene ol slik at dere evt ikke ble så like dersom det er det du er redd for.

Lykke til .

Skrevet

Likt smykke, sko, skjerf som bruden - så utrolig frekt! Jeg kan love deg at den personen hadde jeg aldri snakket til igjen - så utrolig ondskapsfullt gjort... Ja, ja - sånne folk finnes alltid..! Ellers skal man jo ikke gå i sort fordi det er en begravelsesfarge, og ikke rødt fordi det er en intens farge som kan være veldig iøynefallende. Men klart - det finnes jo nyanser av alt og ulike måter å dresse opp et antrekk på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...