Gå til innhold

uff gruer meg litt til legetimen i morra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita på 8 mnd og i morgen skal jeg på første undersøkelse i den nye graviditeten. Kjenner jeg gruer meg en del. Er vel rundt 3 mnd nå, desverre litt usikker siden mensen ikke hadde stabilisert seg siden sist gang.

Er jo egentlig ingen grunn til å grue seg men jeg kan liksom ikke stoppe å tenke at det sikkert kommer en del kommentarer.

Spesielt siden jeg var veldig dårlig i de siste mnd av svangerskapet sist. (lå på sykehus.)

Har allerede fått litt "kjeft" når jeg bestilte time fordi jeg ikke hadde kommer før, siden jeg regner med at jeg er 3 mnd men kan forsovidt være så mye som 4.

Jeg vet jo at legekontoret mitt ser helst at man kommer første gang i uke 9, for de sa så sist da jeg også kom i ca uke 12.

Jaja man må jo bare få det overstått er lite å gjøre for å forandre på ting. Blir spennede når det blir UL da for da kan jeg endelig finne ut når ca. nestemann skal komme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går nok så bra skal du se. ser jo ikke vitsen med å bli sure for noe slikt da.. du får si du ikke fant det ut før da pga utregelmessig mens. du får ha lykke til i alle fall:):) spennende med ny spire da!!!

Skrevet

En lege skal da aldri kjefte eller dømme noen! De skal være der for å hjelpe, og støtte opp! Hvis legen din er ugrei, så skift fastlege! :-)

Det går nok bra!!! Lykke lykke til, og gratulerer med graviditeten! _:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...