Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Har ei lita på 8 mnd og i morgen skal jeg på første undersøkelse i den nye graviditeten. Kjenner jeg gruer meg en del. Er vel rundt 3 mnd nå, desverre litt usikker siden mensen ikke hadde stabilisert seg siden sist gang. Er jo egentlig ingen grunn til å grue seg men jeg kan liksom ikke stoppe å tenke at det sikkert kommer en del kommentarer. Spesielt siden jeg var veldig dårlig i de siste mnd av svangerskapet sist. (lå på sykehus.) Har allerede fått litt "kjeft" når jeg bestilte time fordi jeg ikke hadde kommer før, siden jeg regner med at jeg er 3 mnd men kan forsovidt være så mye som 4. Jeg vet jo at legekontoret mitt ser helst at man kommer første gang i uke 9, for de sa så sist da jeg også kom i ca uke 12. Jaja man må jo bare få det overstått er lite å gjøre for å forandre på ting. Blir spennede når det blir UL da for da kan jeg endelig finne ut når ca. nestemann skal komme.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 går nok så bra skal du se. ser jo ikke vitsen med å bli sure for noe slikt da.. du får si du ikke fant det ut før da pga utregelmessig mens. du får ha lykke til i alle fall:) spennende med ny spire da!!!
tonemelone Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 En lege skal da aldri kjefte eller dømme noen! De skal være der for å hjelpe, og støtte opp! Hvis legen din er ugrei, så skift fastlege! :-) Det går nok bra!!! Lykke lykke til, og gratulerer med graviditeten! _:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå