Gå til innhold

Noen med cyste på eggstokken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite at jeg hadde cyste på eggstokken i går. Jeg har vært hos legen flere ganger de siste mnd pga murring og mensensmerter daglig. Noen som har hatt sånne symptomer? Skal tilbake på kontroll om 3 uker, men nå har jeg plutselig blitt bekymret for om det kan være noe alvorlig. Har dessuten prikker på tungen..... Noen som kan få meg på bedre tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prikkene har nok ikke noe med cystene.

Som regel er cystene helt ufarlig, og sprekker av seg selv.

Noen få må operere de bort.

Alle har eller har hatt cyster på eggstokkene.

Skrevet

Jeg har hatt mange cyster på eggstokkene ifm. at jeg hadde hormonspiral. De gjorde veldig vondt i perioder (etter og under sex f.eks.), måtte ligge helt i ro i en til to timer noen ganger fordi det gjorde så vondt, sterke murringer.

Det er jo ikke farlig og mine gikk over av seg selv, dvs. jeg gikk med de til de sprakk av seg selv. Tror det var to ganger at jeg fikk tabletter som skulle hjelpe til å "sprekke" de, men husker ikke hva de het.

Alt gikk over etter jeg tok spiralen ut!

Men hadde aldri prikker på tungen, tror jeg...

Skrevet

Det har nok ikke noe med hverandre å gjøre... =) Har kikket litt på gamle innlegg, så jeg er litt roligere nå. Ble bare litt engstelig, for da jeg søkte på google stod det ikke at man kunne ha vondt. Men skjønner at det er flere som har hatt smerter. Så da får jeg bare holde ut til neste kontroll og håpe at de forsvinner av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...