Gå til innhold

Eksotisk reise...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naa har vi bestemt oss for aa reise bort paa en lengre ferie, noen som har ett sted aa anbefale til meg??

det maa ikke koste mye...

gleder meg hvor henn denne ferden gaar!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er grensen dere har satt for budsjett da??

10-12-15 tusen for familien??

Hvor lenge vil dere være borte og når ønsker dere og reise??

HEHE høres ut som jeg jobber hos Ving eller noe nå......

Spørs litt hva dere vil betale iallefall........

Men 14 dager til Thailand eller Spania er jo og anbefale med familien

Skrevet

blir borte i hele 4 uker,30 000 saann ca....

Skrevet

Mange flotte steder, og som en annen nener blir det litt etter budsjett hvor langt man kommer/ standard på bosted.

Fastlands Spania - mange nydelige små byer langs kysten (det er eksotisk nok for spaniafrelste meg - hi hi), Kanariøyene, f.eks Tenerife, Thailand, Egypt, Portugal, Kroatia,

Skrevet

Hva mener du med eksotisk da??? Skal du unngå charter, og reise m vanlig rutefly, må du regne med at selve reisen koster en del, men at det ellers kan være veldig billig å bo/spise. Asia er jo veldig barnevennlig og billig, men thailand er vel ikke så "eksotisk" lenger... Hva med laos eller vietnam? Ellers, for meg betyr "eksotisk" steder som Madagaskar, Borneo, Papa ny guinea, etc....

Skrevet

ja,men hvilke sider skal jeg bruke da??

Skrevet

Ja , da er jo mulighetene maaaaaange

Om dere bor i nærheten - ta en tur på reiselivsmessen i Lillestrøm nå til helgen

Skrevet

d blir litt langt aa dra, bor i tronderlag...

Skrevet

www.restplass.no

www.travellink.no

www.paradisreiser.no

www.wreiser.no

www.booking.com

www.sas.no

www.klm.no

www.zolong.com

www.orbville.com

www.travelstart.no

www.apollo.no

www.ving.no

www.kilroy.no

Skrevet

det er vel bare å google på travel, og dit du ønsker å dra.... Jeg har ikke reist m barn før, men har reist myyye på egenhånd uavhengig av charter, og bestilt turer av utenlandske reiseoperatører, eller bare tur-retur med vanlig rutefly, og ordnet resten selv. Du kan jo sjekke ut Lonely Planet sine nettsider, de er verdens største på reisehåndbøker, og har absolutt ALT du trenger å vite om alle verdens steder og land. Anbefaler deg å bruke mye tid på "research" på nettet, for mange steder er jo temmelig sesongbetont også (regntid, orkansesong, etc)...Hvis du har tenkt deg utenfor europa, da - men det regner jeg nesten med, siden du nevner "eksotisk"??? Sri Lanka er LATTERLIG billig, og svært barnevennlig (bare unngå provinsen i nord).

Skrevet

Så bora-bora var nevnt her...Der er det syyyykt dyrt, selv om det går for å være verdens vakreste øy...Så er det en veeeldig lang flytur for småfolk...

Skrevet

ja uten for europa... billig men bra sted,skal jo ha med en gutt paa 1,5 aar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...