Mamma´n til A og F Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Har en dress( med ullfor) som kun er 6 mnd gammel, vasket 1-2 ganger. I dag er det sørpe i Oslo, og dressen til jenta mi trekker vann som en sil. Leser inne på siden til Troll at dette er 3 dresser i en, og at den til og med tåler regn!?? Hvordan behandler dere dressen? Har jeg gjort noe feil, eller er det feil på dressen?
Mamma´n til A og F Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2008 Kanskje noen gidder å svare nå når Hotel Cæsar er ferdig?))
ApriIbaby Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Vår har ikke lekket. Den har vært tett som bare det, men jeg liker den ikke oh kommer ikke til å kjøpe den igjen, Sverger til Reimatec
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Det er viktig at du ikke bruker skyllemiddel når du vasker dressen fordi da ødelegges "membraen"Ullforet vaskes på ullprogram med milo.Jeg har aldri hatt problem med trolldressen,men den er en eldre model (2005)
pøber´n & je Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Stryk den med strykejern eller ta den en runde i trommelen. Da aktiverer du den beskyttelsen
Mamma´n til A og F Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 Bruker aldri skyllemiddel...Står da at dressen kan vaskes på 40 og ingen ting om Milo. Gjør det selvfølgelig med ulldressen, men ikke selve dressen....
Mamma´n til A og F Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2008 Takk pøber´n. Kan jeg hive den i trommelen tørr? Eller må jeg vente til jeg har vasket den neste gang?
MamiMaribel Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Vi har hatt troll to sesonger, og har ikke opplevd lekasje. Den har holdt i pøsregn og slaps og timer i snø. Kanskje det er feil på produktet ? Høres sånn ut.
nickoline og supermann Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Hmmmm... har hatt en som er brukt 3 sessonger. ikke våt den!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Bare ullforet skal vaskes med milo ja.Klag på dresen du.Det må være noe feil med den.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Stemmer som pøber´n sier, den må i tørketrommelen for å få den tett.. Gamle modeller, tåler ikke tørketrommel, de må strykes.. Jeg fikk med ett ark med diverse vaskeanvisninger når jeg kjøpte den første dressen, så jeg hiver den alltid i tørketrommelen etter vask (selvf. ikke ullforet)
Mamma´n til A og F Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2008 Må ha det inn med teskje jeg...Nå er nemlig dressen tørr, kan jeg hive den inn nå? Eller vaskes på ny først?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå