Gå til innhold

Menn BLIR faktisk sykere enn kvinner!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg hundre prosent overbevist om etter å ha sett mange stakkars kreklinger i disse influensatider.

Tror dere det er en genfeil ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de er mutanter med dårlig impulskontroll for å appellere til kvinner som senere vil omtale dem kjærlig nedlatende som "gubben".

Skrevet

Menn er resultat av en genfeil, ja, helt riktig. Du er flink! Et par slike til nå, så kan du få være med i barmen min.

Skrevet

Jeg blir like stakkarslig som et mannfolk når jeg er sjuk - syter og klager for alt mulig rart og skriker etter omsorg - hvilket jeg faen meg fortjener også. Mannen min er aldri sjuk - den heldiggrisen.

Hva kan du underbygge en slik påstand med DA, tidsklem? At du selv har gifta deg med et stakkarslig sjuklig og sytete krek er jo ikke vårt problem.

Skrevet

har de klart å jage deg fra bim nå jeab? hehe

Skrevet

Kanskje du har for mange mannlige kromosoner da morn døh - djeeezees........?

Skrevet

Skvis, selvsagt, men det hørtes ikke så spennende ut med "--så kan du få være med og bli skvist i barmen min."

Eller- ved nærmere ettertanke, så kanskje...

Skrevet

Hormoner ihvertfall, skal det vel være?

Hva vet du - kanskje jeg er en mann IRL.....

Skrevet

Deg igjen? Lær deg å lese. Det er ingen her som heter jeab.

Skrevet

Ikke jaeb heller. Men du får det sikker til etter hvert, NN. Stå på!

Skrevet

Om nå bærkorga faktisk var jeab så hadde jeg forstått henne utrolig godt, bim er så undermåls befengt med snurpfitter at det knapt er vits i å hetse dem, ikke minst på "krangle"sida deres.

Skrevet

Nei, bestemors omsydde truser...

Skrevet

Nesj, menn har da ikke tid å sitte her inne vel?

De er jo blitt myke nå om dagen og står ved kjøkkenbenken og sturer...

Skrevet

De enkle gleder kan være gode å oppsøke :-)

Skrevet

jada, det er jeab.. kjente igjen disse *kneggene*.. men det er helt greit det altså

Skrevet

*knegg* *knegg*

Ånei!! Er jeg jeab nå? Eller kanskje jaeb?!

Fort; gi meg et speil!! Er over meg forvirret!

Skrevet

Vet ikke om det skyldes genfeil, dårlig impulskontroll, lav kroppsbeherskelse, underutviklet styringsmekanisme, men hvorfor klarer de ikke å treffe dassen når de spyr?

Bor jeg med en huleboer eller er det normalt?

Skrevet

Nei, du er sannsynligvis sug lut, jfr. NNs jevnlige spekulasjoner innen temaet 'hvem er hvem'.

Skrevet

Du bor kanskje med en helt normal huleboer?

Skrevet

Loiz, du har et for lite dass du da... Få deg et bidè på siden så skal du se det ordner seg. ;)

Skrevet

Du er inne på noe der, tidsklem, slettes ikke dumt med tanke på at vi pusser opp badet om ikke lenge...Thanx!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...