Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeghar ikke tatt den ut, og ser enda noen grunn til å ta den ut enda, andre som har den i? Når er det på tide å fjerne den?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har den i. Er bare 16+ men hadde ikke tenkt å ta den ut heler jeg... Bytter den mot sånn som er bøyelige når den blir stor? Går ikke det an da?
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Akkurat tatt den ut, så ikke noe poeng i ha den lenger heller. Det er jo vinter og den syntes ikke uansett.
Anicol Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg kjøpte sånn gravid piercing, men tok den ut fordi den var drit vond å ha i.. Så nå er det tomt
1baby,og 1 spire Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 har min enda ikke til noen plage enda er 28 uker i morgen
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Jeg tok ut min i uke 20, ikke fordi det var ubehagelig å ha den der, men jeg har sett andre som har beholdt den ut svangerskapet og fått store/stygge hull etterpå. Gjelder sikkert ikke alle,men tar heller et nytt hull når magen er tilbake til normal størrelse hvis jeg ønsker det da..
mamman t o.a Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 har ikke tatt den ut... kommer til og ha d en så lenge den ikke jør vondt.... arrene etter den kommer jeg jo til å få uansett om jeg tar ut den nå eller senere... så beholder den så lenge jeg ser det går bra
trinen Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Tok den ut tidlig jeg, må ta nytt hull etterpå uansett tenkte jeg...
SuperMoM <3 Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Har også tatt ut min. Har sett de som har sprukket pga de har hatt i piercing smykket.Ikke fint. Sier ikke at det skjer med alle,men jeg tar ikke sjansen på det.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 tok den ut med en gang jeg fant ut at jeg var gravid, men det er fordi jeg har flere venninner som har sprukket og fått skikkelig arr der de har hatt percingen...skjer helt sikkert ikke med alle altså, men jeg vil heller ikke ta sjangsen på det..
Idun<3tosmå<3 Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Dette var jeg ikke klar over... piercingen min forsvinner nå Litt vemodig må jeg si, den er liksom en del av meg... Men vil den gro da? Det er jo tatt bort vev i hullet, og jeg har hatt den grusomt lenge, dvs at sjansen for at det er grodd innvendig er til stede...
Idun<3tosmå<3 Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 Væææ!! Så rar navlen min ble... Uff, dette gjør vondt i sjela mi:(
SuperMoM <3 Skrevet 10. januar 2008 #13 Skrevet 10. januar 2008 den grodde ikke ijen med meg på første mann,så satser på at det ikke skjer denne gangen her heller:p Om den vil gro igjen kommer vel an på hvor lenge du har hatt den.Jeg har hatt min siden jeg var 16år.Er 23 år,snart 24.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 10. januar 2008 #14 Skrevet 10. januar 2008 man føler seg veldig naken uten den man har hatt lenge..hehe..hadde den i 6 år jeg da..jeg trur ikke min har grodd enda, virker ikke sånn, men har heller ikke prøvd å putte noen inn der nå..hullet til den ene venninna mi hadde blitt større etter fødselen så der datt bare piercingen hennes ut...
Idun<3tosmå<3 Skrevet 10. januar 2008 #15 Skrevet 10. januar 2008 Men jeg forstår ikke hvordan man kan få strekkmerker pga piercingen? Enten så får man det eller så får man det ikke. Dette er jo genetisk og hormonellt anlagt... Altså man er disponert for strekmerker! Ikke fysisk, som da vil være en piercing? Er ikke helt overbevist jeg.. finner ikke noe om dette når jeg googler heller:( Så inni hodet mitt er jeg overbevist om at det ikke har noen betydning, strekmerkene kommer om det er meningen de skal komme.... Sukk... Får google litt mere...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #16 Skrevet 10. januar 2008 Er i uke 21 og har ikke tatt den ut for annet enn UL enda... Tar den ut når den begynner å stramme, tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #17 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har i tidligere svangerskap fått strekkmerke mellom arrene etter et gammelt hull.....Og den gang jeg tok hull hadde jeg pynten i kun i noen uker. Så det hadde ikke rukket å gro eller noe, men arr var det jo, og det var der det ble strekkmerke. Jeg tok i etter tid i ny pynt for å pynte på arret. Så jeg tenker strekkmerke kommer det uansett hvis det er meningen, så jeg tror jeg kommer til å ha min pynt i så lenge det ikke oppleves ubehagelig eller ser ut til å ta skade. Men ser meg nok nøtt til å ta den ut før eller siden i svangerskapet. Det føles så nakent og rart ut å ta den ut, fysj...nei holder min i lengst mulig!
SuperMoM <3 Skrevet 10. januar 2008 #18 Skrevet 10. januar 2008 Ørneredet: Det var ikke strekkmerker jeg tenkte på.At hullet sprekker.At piercingen i det store og det hele vokser ut fordi det blir så trangt.Viss du skjønner.. Har sett mange bilder på dette,og det er ikke pent.Og det går ikke an å fikse heller. Prøver å finne igjen bildene,men er 2 år siden jeg så de (sånn ca)
SuperMoM <3 Skrevet 10. januar 2008 #19 Skrevet 10. januar 2008 Her er et piercing smykke for gravide.. http://www.superkul.no/index.php?cPath=1_124&osCsid=vomnmhd2m88g98sfrdoev9p0v4
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #20 Skrevet 10. januar 2008 Jeg vil bare si at det blir strekkmerker om dere tar ut piercingen eller ikke... grunnen er at det er hull der og "arret" strekker seg. jeg fikk ikke noen strekkmerker annet enn rundt navelen og jeg tok den ut nå jeg fant ut jeg var gravid..... ser heeelt jævlig ut. men hullet grodde ikke så tok pynten i for å dekke til litt av merkene da knøttet var født..
Pus5 Skrevet 10. januar 2008 #21 Skrevet 10. januar 2008 Hei Har min i enda, er 19 uker. Forrigegang tok jeg den ut i 6 eller 7 mnd. Når det begynte å bli ubehagelig. Satt den inn igjen etter noen uker. hullet var helt grodd og jeg hadde hatt piercingen i 4-5 år. jeg fikk ingen sprekker eller arr og piercingen passa like bra etterpå. og jeg har ikke hatt, ubehag, merker, arr eller lignende senere Eller kanskje jeg kjøpte meg en ny for å feire? uannsett var det null problem så jeg satser på at det går like greit denne gangen
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #22 Skrevet 11. januar 2008 Tok ut min noen mnd før jeg ble gravid. Men på slutten av svangerskapet kom det ett dypt strekkmerke eller det ligner mer på ett lyst arr som går ifra det øvre pircing hullet og ett par cm opp på magen:/
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #23 Skrevet 11. januar 2008 Min har grodd helt igjen fikk min når jeg var 14 år. altså 10 år siden. og det grodde på noen uker lissom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå