Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 etter mine beregninger,skal jeg ha eggløsning idag, men testen var negativ.. når jeg regnet ut min EL så tok jeg utgangspunkt i 28 dager.. den kan nok være litt uregelmessig, så jeg får vel bare fortsette å teste..? har dessverre ikke noen temp måler, men har bestilt..
Babyønske �� Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Begynte du å teste i dag da? Eggløsningstest vil vise positivt 24-48 timer før eggløsningen finner sted. Har du testet i flere dager kan det hende du har eggløsning senere enn du tror. Eggløsningskalkulatorene tar utg.pkt i at eggløsning er midt i syklus, noe som ikke alltid stemmer med hver enkelt kvinne. Eller så kan det være at du ikke får utslag på testene du bruker. Hvis det er tester der du skal tolke streker er det ikke så uvanlig å ikke få positiv.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 tatt EL tester 5dager nå... siden fredag.. bruker QR tester. der skal en tolke streker.. kanskje jeg får prøve ett annet merket evt neste pp. (som jeg håper jeg slipper, hehe) hvilke tester har du brukt?
Babyønske �� Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg brukte først billig tester sine strimler, men de slet jeg med å tolke. Så gikk jeg over til CB digital og de fikk jeg positivt utslag på hver måned jeg brukte de. De er dyre, men jeg brukte de kun for å kartlegge syklusen min. Jeg merker godt når jeg har eggløsning, men var litt uskker på når jeg kjente hva, så da brukte jeg eggløsningtester for å finne ut av det.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 takker får prøve CB digital neste gang (forhåpentligvis ikke,men)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå