Gå til innhold

oi......jeg er blitt student igjen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir noen travle mnd, men verdt det.

 

gleder meg og gruer meg. 2 kvelder i uka uten gutten min. i tilegg til de dagene jeg jobber.

 

Får få tak i en vaskehjelp igjen...... skal ihvertfall ikke bruke tida på å vaske i tilegg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tar du? Og er det lenge siden sist du var student? Det er veldig overgang om du forrige gang ikke hadde unger, i hvert fall.

Skrevet

Gratulerer som student da nickoline 150406:)

Hva skal du studere??

 

Lykke til da:)

Skrevet

Jeg tok opp norsk på bjørknes mens jeg gikk gravid.

 

Har jobbet 6 år som ufaglært i helsevesenet. Er nå ansatt i hjemmetjenesten.

 

Skal lese den komprimerte utgaven av omsorgsarbeier/hjelpepleier som de har kalt helsefagarbeider. Intensivt fram til April.

 

håper jeg får godkjent en del av praksisen, så jeg får autorisajsonen min fort.

 

 

Skrevet

Bare en opplysning: omsorgsarbeider/hjelpepleier finnes ikke lenger. Alle blir helsefagarbeider, også de som går på vgs. Det ble slått sammen i kunnskapsløftet.

Skrevet

Men masse lykke til, det kommer til å gå supert! Husk at pensum og arbeidsmengde er tilpasset vgs-elever, og at det kommer til å kjempebra for deg som er voksen.

Skrevet

Var det jeg skrev også.

Skrevet

Håper det. Håper også at jeg får tid til å gjøre det bra!

 

Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...