nickoline og supermann Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Blir noen travle mnd, men verdt det. gleder meg og gruer meg. 2 kvelder i uka uten gutten min. i tilegg til de dagene jeg jobber. Får få tak i en vaskehjelp igjen...... skal ihvertfall ikke bruke tida på å vaske i tilegg!!!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Hva tar du? Og er det lenge siden sist du var student? Det er veldig overgang om du forrige gang ikke hadde unger, i hvert fall.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Gratulerer som student da nickoline 150406:) Hva skal du studere?? Lykke til da:)
nickoline og supermann Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg tok opp norsk på bjørknes mens jeg gikk gravid. Har jobbet 6 år som ufaglært i helsevesenet. Er nå ansatt i hjemmetjenesten. Skal lese den komprimerte utgaven av omsorgsarbeier/hjelpepleier som de har kalt helsefagarbeider. Intensivt fram til April. håper jeg får godkjent en del av praksisen, så jeg får autorisajsonen min fort.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Bare en opplysning: omsorgsarbeider/hjelpepleier finnes ikke lenger. Alle blir helsefagarbeider, også de som går på vgs. Det ble slått sammen i kunnskapsløftet.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Men masse lykke til, det kommer til å gå supert! Husk at pensum og arbeidsmengde er tilpasset vgs-elever, og at det kommer til å kjempebra for deg som er voksen.
nickoline og supermann Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2008 Var det jeg skrev også.
nickoline og supermann Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2008 Håper det. Håper også at jeg får tid til å gjøre det bra! Takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå