Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Da har Mia begynt med en ny greie, jeg vet ikke helt hva jeg synes om det enda men det måtte jo komme; hun slipper taket i det hun holder i og står selv. Hun skjelver som et palmetre i vinden (og hjertet mitt er i halsen hver gang), men det stolte gliset er ikke til å ta feil av. Hun står alene og vet det. Det beste er om jeg sitter på gulvet, da bruker hun beina mine til å komme seg sakte opp, så retter hun seg opp og bare slipper. Vi snakker sekunder hun står for seg selv, men det er da en liten begynnelse? Jeg skulle gjerne sett at dette kom litt lengre ut i kiro-behandlingen så hun har en sjanse til å falle riktig, men jeg er jo litt stolt likevel da ;-)
smurfen :o) Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Så flink hun er! Det er utrolig morsomt å se på når de får til noe og stråler av stolthet. Det gjør jo ingenting om hun gjør det når dere sikrer, så kommer det med fallingen etterhvert som hun har kommet lengre i behandlingen. Tenker mammaen var veldig stolt som har sånn flink liten tulle )
Millapril Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Så herlig! Hun er jo en liten tøffing, så hun tør å prøve ut nye ting! Kan tenke meg hun stråler som en sol der hun står. Kanskje det blir gåing før bhg? Hadde jo vært moro om det skjedde hjemme for første gang!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 åååå så flink hun er!! Skummelt å se på for mammaer men så gøy også! :-) skjønner godt at dere begge er kjempestolte :-) Gleder meg til å se de nye kunstene hennes
Bellen^2 Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Nei det fornøyde gliset er nok ikke til å ta feil av;) Grattis med en selvstendig jente som er klar for å stå på egne ben!
Tussi og Maja Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Oj oj oj! Så moro! Hun er en skikkelig tøffing! Da er det bare å få fart på kiro-timene, ja;-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Hurra så morro. Hun er nok en selvstendig liten frøken som vil utforske verden en smule. Blir gøy å se ja.
Rødtopp75 og to små Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Oi, oi, oi, det var ikke værst. Ja, selvstendige Mia vil ikke vente med å utforske verden på egen hånd ser det ut til
Solstråle72 Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Her går det unna med lille Mia. Hun er kjempeflink!! Blir moro å se om hun også tar de første skrittene hjemme før hun starter i barnehagen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå