Gå til innhold

Egen side - kommer ikke inn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Når jeg logger meg på, får jeg denne feilmeldningen:Fatal error: eZ publish did not finish it's request

The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below.

Når jeg så trykker "tilbake" kommer jeg inn på hovedsiden. Det står at jeg er logget på, men det er altså ingen tilgang til min side.

Har noen andre opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått den feilmeldingen noen ganger. Det pleier å løse seg etter en stund. Tror kanskje det har noe med kontakt med serveren. Hvordan går det med deg forresten? Har du begynt i ny jobb?

Skrevet

Jeg har aldri opplevd dette men har sett at andre har slitt med det samme. Du sender en mail og så fikser de det for deg.

Skrevet

Hei jenter :o)

Det har vart en god stund nå. Kanskje det skjedde da jeg forsøkte å endre mailadressen min?

Jeg håper dere har hatt en god jul og at det nye året stråler til dere :o)

Selv er jeg i sprudlende godt humør om dagen. Har siste uken på den gamle jobben. Det er ubeskrivelig deilig å vite at jeg snart kan avslutte det kapittelet. Jeg har tross alt vært der i 8 år. Ikke dumt å bevege litt på seg nå.

Hvordan går det ellers?

Du er vel inni en ny venteperiode du, ElleL? Jeg krysser alt jeg har å krysse for deg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Det gjør jeg selvfølgelig for deg o Chaiemae. Nå fortjener du at det går din vei med leiligheten sånn at du kan fortsette der du slapp.

Varm klem til begge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...