schnappi Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Uff, nå begynner jeg å grue meg fryktelig til fødselen altså. Er annengangs og syns det var pyton sist. Nærmer seg nå, er i uke 33.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er også andregangs, men gleder meg faktisk til fødselen. Du har jo enda noen uker igjen, så kanskje du rekker å bli såpass lei i løpet av den tiden, at du bare vil få det overstått. Det går nok bra skal du se. Det sies jo at andre fødselen ofte er enklere enn den første Hadde du en vanskelig fødsel sist?
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Har grudd meg fælt hele veien. Men er førstegangs så vet ikke helt HVA jeg gruer meg til ... Æsj og uff, skal være glad når den er overstått.
Kystrøya Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har det helt motsatt. Gleder meg noe enormt til å komme igang og vite at jeg snart skal få møte den lille i magen =) Eneste jeg håper er det at fødselen ikke blir like lang som sist, for var helt utslitt.
termin 29.jan Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Ja, jeg gruer meg også og er andregangs. Hadde ikke en spesielt fæl fødsel sist tror jeg, men det gikk fort og var sinnsykt vondt....Men jeg gruer meg mindre nå som det nærmer seg, er stor og tung og gleder meg sånn til å se babyen! Håper det blir sånn for deg etter hvert også schnappi! :-)
schnappi Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 Fødselen min var nok ganske normal trur jeg, men det var tøft nok for meg. Satser på at det går fint. Barnet må jo ut på en eller annen måte, så jeg har ikke noe valg egentlig;)
PaulaFrank Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er førstegangsfødende, med tvillinger faktisk , men jeg gruer meg ikke til fødselen. Da er det tross alt folk der til å hjelpe meg hvis det skulle bli alt for ille. Og det går jo over..ingen fødsel varer evig Jeg gruer meg mye mer til tiden etterpå jeg. Da har jeg plutselig ansvaret for to små gutter som er fullstendig avhengig av meg. Det er en mye mer skremmende tanke enn å gjennomgå den fysiske smerten en fødsel innebærer. De første 14 dagene tror jeg kan bli tøffe. Etterhvert som man blir kjent med barna og kommer inn i en rutine, vil det bli koselig og gøy med to små gutter i huset.
jente08ogspire:) Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Både gruer og gleder meg. Gleder meg til å se ungen vår for første gang, men gruer meg litt til smerten.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Gruer meg vel ikke så veldig, men kan overhode ikke si at jeg gleder meg *ler* Her gjør man det som må til for å få ut babyen. Det er det. Ser heller ikke frem til den aller første tiden etter fødsel (tenker da på dogåing o.l.). Dette må bare gå bra. Håper at jeg ikke har migrene på dagen jeg skal føde ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå