Gå til innhold

nå, hva synes dere...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er eldre mennesker flinke til å snike i kø? (se bort fra meg:) Eller sniker unge like mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si at jeg ikke står i kø så ofte at det har slått meg den ene eller andre veien. Hva mener du selv`?

Skrevet

Veit ikke. Men jeg kjefter like godt som de eldre. ;-D

Skrevet

Eldre sniker definitivt mest. Og da mener jeg de eldre, ikke folk som fremdeles er yrkesaktive.

Jeg blir til stadighet overrasket over hvor mange hjelpsomme ungdommer det finnes og hvor mange eldre som er totalt ufordraglige.

Men så skal det jo sies, hvorfor skulle de ikke være det? De trenger jo ikke å gjøre inntrykk (positivt som sådann) siden de sikkert allerede har familie og venner..

Skrevet

De fleste som har sneket seg forbi er nok mye eldre enn meg, ja. og har nok stått en del i kø. Bla.a. på posten, daglig i flere år. Og i banken... Skjønner ikke hvordan de skal ta kølapp f.eks.

Skrevet

Men er disse eldre ufordragelige sånn generelt, eller bare når de er i "unna vei, her kommer rullatoren og jeg!"-modus?

Skrevet

Hjelpsomme ungdommer, ja. Og høflige:)

Skrevet

Aner ikke, siden det ikke er alle ufordraglige eldre jeg ser igjen.

 

Jeg har forøvrig tenkt å bli ufordraglig selv når jeg blir gammel og grå. Og så skal jeg klype unge herrestumper uten skjemsel.

Skrevet

Hvis du gjør det, kan du risikere å omgås hvitkledde mennesker relativt raskt. ;-) Og dem vil man helst ikke omgås før glemselen har senket sitt barmhjertige slør over ens værbitte fjes.

Skrevet

Enn meg a? Tror du noen reagerer på at jeg begynner å klype dem litt i rompa? Tror du jeg er gammel nok til å slippe unna? "si ja, si ja":S

Skrevet

Vel, jeg vil si at man bør ha passert 70 dersom man skal unngå anmeldelse, eller være under 40 for at guttungene skal bli smigra. Du er nok i the safe zone. ;-D

Skrevet

Ikke eldre mennesker, men edre DAMER. Når unge sniker prøver de i det minste å skjule det. Men eldre damer tror de har rett til å snike- de har tross alt "Byggd opp landet"

Skrevet

jeg må signere malina. eldre kvinner definitivt. eldre menn er som regel helt ufarlige, om enn pittelitt sure.

Skrevet

Finnes ingenting som er så irriterende som eldre damer med trillebag i køa på Rema midt i lunsjtiden!

Setting: Man stikker ut en liten tur i lunsjpausen for å handle litt mat. De fleste kundene der er gamle folk, og de stresser verre for å komme seg først til kassa, med trillebag, handlekort og håndveske, for å få betale. Og da selvfølgelig med pungen full av småpenger som bare MÅ telles opp! Og det S A K T E:-(

De ser selvfølgelig at du kun har et rundstykke, en smøreost og en juice, men du får pent vente........Herregud, blir så klein av sånt!

 

Skrevet

Kom til å tenke på... Tror dere at vi blir sånn? :S sniker i køen, rullator og småpenger? SKUMMELT....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...