Gå til innhold

Noen som vil være med på shopping..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å handle barnevogn og klær. Og seng, vugge, stellebord.. u name it! haha. Elsker jo shopping, men for tiden er det bare det jeg vil handle. Er vel litt besatt kan man si..

Og nå er sambo reist langt vekk på jobb, så då blir jo jeg helt tullerusk av å sitte på BIM. Men men, hva kan man gjøre. Og hun jeg er mest med på skolen ble tante i romjulen, så har sett nydelig babybilder, og selv hun (som er mest opptatt av bryllup (vi jenter har jo alle noen sånn prinsessedrømmer, eller mammadrømmer, hva som helst, rart med det) og langt i fra interessert i barn) er plutselig blitt litt på gli på barn. Og klarer ikke ta øynene av niesen. Ahh.. ser babyer, barnevogner og struttende mager overalt! Til og med på forelesningene dukker det opp kulemager.. hvor skal en stakkar få fred?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med! Haha. Jeg elsker å titte på babytøy, og går jeg forbi et utstillingsvindu med vogner, da går jeg saktere og titter leeenge. Alltid en omvei innimellom stellebordene på Ikea også og ser på sengene der! Hehe

Skrevet

Ha ha, tippa du ville være med på shopping Bare Ine :D

Skrevet

hva er det ikke du veit snuppa? hehe åsen går det med deg i dag da? klem

Skrevet

Yes, enda en som ser på meg somm allvitende haha :)

(Regner med siste innlegg fra jinta86 var til meg hehe :) iallefall så svarer jeg på det!

I dag går det egentlig bare bra, prata masse med kollegaer om graviditet i dag hehe, ikke jeg som tok opp temaet. Slikt tema jeg liker å snakke om, dog har jeg ingen erfaringer hehe.

Ellers ringte mamma meg i dag, i fyr og flamme:

Det første hun sa var: "Se på NRK nå! Viktig, der sier de at kvinner ikke må vente til de er 30 med å få barn" (Jeg til mannen: skru på nrk, mamma sa det. Dessverre sluttet det idet kanalen kom på.. hehe

Ellers sa jeg til min mor: "Ringte du bare for å fortelle det" hehe Neida, så snakket hun om alt mulig annet, men mye om babyer... hehe.

Hun er så klar for en bestemorrolle altså!

Vi var en tur hos svigers i dag også, og de spør stadig "Er det noe nytt da" og da tenkte jeg "Jeg er gravid" men det er jeg jo ikke hehe, men det er lov å drømme om det da!

Jeg har begynt med folat denne uken, og skal nå fortsette non stop på det. Greit å begynne, er jo vitaminer en må ha unasett så..

Neste uke blir det trening, jeg gruer meg til å komme i gang. Null lyst og null motivasjon...

Jeg sa her om dagen til min kjære: jeg tror ikke jeg vil ha barn, det er så mye fælt som kan skje med de... og det er det jo. Jeg har nå begynt å tenke på om jeg virkelig er klar eller ikke. Har det bra med å bare ta vare på meg selv, men dog føler jeg at jeg vil ha en ny dimensjon i livet.

Nuvel, slik er ståa her.

Med dere da?

Skrevet

ja bare ine var til deg jeg skreiv =)

dagen i går var kjempe fin den.. ar og besøkte ei vennine på sykeuset som hadde fått gutten sin da for to dager siden i dag =9 han var så nydelig..(måtte jo self fortelle det til sambo da jeg traff han etter jobb hehe)

men etter jeg hadde vert på sykehuset traff jeg ei annen vennine og vi gikk på kafe og kosa oss godt og ha noe annet og tenke på når mann går hjemme hver dag =(

jeg og har hatt dager der jeg tenker herregud hva er det jeg ønsker meg.. klarer jeg virkelig og ta vare på ett liv som ikke er mitt eget.. jeg som klarer og rote vekk alt og glemmer masse hehe men så kommer jeg på att jeg har tre hunder (som alle venna mine veit er barna mine) og ser hvor godt de har det kansje litt for godt.. bortskjemte jada hehe

så veit jeg at dette klarer jeg og hver gang jeg ser en baby rasler det i egg stokka så kan jo si at er ikke bare det og bli gravid jeg vill men det og få barnet se det vokse bli konfirmert og eventuelt gifte seg og få barn.. *drømmedrømme*

men i dag er en ny dag og nye muligheter skal prøve og ikke kræsje i dag.. driver og øvelsekjører serru hehe også med svigerfar sin bil da hehe har hjerte i halsen hver gang da ja.

men du får kose deg masse i dag.. og tenke positive tanker selv om jeg veit det er ikke like lett altså.. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...