Gå til innhold

Jeg blir snart SPRØ!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi som nå er 3,5 år slutta med bleie i sommer, rett etter hun fylte 3 år... Det har gått kjempefint helt til november/desember. Helt siden da har hun tisset seg ut alt fra 1-5 ganger om dagen. Bæsjing går fint, men altså helt vannvittig masse uttissing!

Er nesten så ille at jeg vil ha på bleie igjen.......

Har prøvd med klistermerker, premier osv... men ingenting funker. I dag tisset hun seg ut 3 ganger i barnehagen og 2 ganger hjemme etter barnehagen.

Hun har heller ikke uvi eller blærekatar, har sjekket det.....

Noen som vet hva som er lurt å gjøre i en sånn situasjon?? Tips???

Utrolig slitsomt dette...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utruleg mange som går gjennom ein slik fase og det viktigaste å huske på er at det er ein fase som går over. Ho er ikkje på veg tilbake til bleiestadiet. Ellers må ein finne løysingar som fungerer godt for alle. Bleie syns eg er greit for ein periode, eg.

Skrevet

Jenta vår sluttet samtidig som jenta de, hun var og 3 år da. Etter en stund begynte hun å små-bæsje i trusa.

Jeg kjøpte en klisterbok hvor man kan ta ut og inn klister. Kristiandsand dyrepark med dyr å sette i. Hun fikk et dyr hver gang hun bæsjet i do og MASSE skryt. Viss hun bæsjet i trusa så tok vi bort et dyr. Det funket igvertfall her. Forstår at det er skikkelig frustrerende!

Viss det har skjedd noe spesielt i levet hennes så kan det være en reaksjon på det og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...