Gå til innhold

hva synes dere om de ansatte i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt begynte 3 januar og jeg er litt skuffet. Synes de virker unge, uerfarne, og lite blide og morsomme. Ikke noe utstråling eller noe energi. Jeg hadde kanskje håpet på litt mer leking og synging etc. Jeg var der en hel uke for tilvenning så jeg har jo sett litt av hvordan de har det der.

Har ikke noe konkret jeg har rett til å klage over så jeg lar det bli med et anonymt innlegg på dinbaby. Noen som kjenner seg litt igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder på med tilvenning nå, og er litt enig med deg. De "gamle" er veldig flinke syns jeg.. de tuller og ler og har fine sangstunder. De unge ansatte syns jeg er litt mer tafatta.. de sitter bare liksom der og henger.. hilse kan de nesten heller ikke.. men alt i alt er jeg fornøyd. Ungen virker også tilfreds, og det er jo det viktigste!

Får være anonym jeg og da..

Skrevet

Etter å ha lest utallige klageinnlegg om barnehager, er jeg veldig takknemlig for å ha fått den barnehagen vi har. Der er det relativt unge folk, men de er veldig opptatte av å gjøre ting "riktig" og bra. Det er en helt ny barnehage, kanskje det har noe å si...

Skrevet

Jeg er nok også av de heldige ja. I barnehagen til min sønner det en lett blanding av unge og gamle. Men alle er blide og hyggelige mot meg og min sønn, og det virker som de er opptatte av at han skal ha det bra der. Ofte når jeg kommer for å hente ham holder de på med noe sammen med han, leker med dyr, leser bok eller noe annet. Det virker også som at han trives der :). Så jeg er storfornøyd med barnehagen til min sønn.

Skrevet

Lillegutt har hatt to dager med tilvenning nå, og vi er foreløpig kjempefornøyde! De ansatte er i ulik alder, både yngre og eldre enn oss, og er kjempetrivelige. De hilser på både oss og lillegutt når vi kommer, og sier hadet når vi drar. Er fornøyd med ting ellers der, og de virker kjempedyktige!

Skrevet

Jeg er selv ansatt i en barnehage, og mine synspunkter kan jo kanskje være litt interessante?!

Jeg er ung (24 år), foreløpig ikke egne barn, men har en stedatter på 7år.

Jobber med de aller minste, og er ped.leder på småbarns avdeling. Vi er nå en god blanding av unge og "gamle".

Tilvenningsperioden er tøff både for foreldre og de ansatte. Tenk deg at du har noen som måler hvert skritt, hver ting du sier og gjør, samtidig som du prøver å gjøre jobben din. Det er ikke alltid like lett, men vi gjør vårt ytterste for at ditt barn skal ha det bra, bli trygg, og bli kjent med de voksne og barna på avdeling. Barnet ditt er det kjærste du har, og for veldig mange er det en tøff ting å skulle overlate barnet sitt til "fremmede". Vi voksne skal også bli kjent med hverandre, og det kan også ta litt tid. At du mener at noen er unge og uerfarne, så har vi alle hvert det en gang, samme hva slags jobb vi har. Jeg synes du skal gi de en sjanse, kanskje du får et annet inntrykk når dere voksne blir litt bedre kjent, og du ser hvordan barnet ditt utvikler seg i barnehagen?

Hvis du fremdeles synes det mangler ting fra personalet sin side, synes jeg du skal ta det opp på et foreldremøte/foreldreråd. Synes du dette er vanskelig har de fleste barnehager skriftlige evalueringer et par ganger i året, hvor du kan ytre meningene dine.

Skrevet

Er veldig fornøyd jeg, bra pedagogisk og passe aktivt opplegg! Snuppa stortrives også :). Beskjeder huskes, og påkledningen er passe varm.

Skrevet

Jeg som skrev over her mener også at de ansatte virker glade i barna! Har jo noen favoritter, som snuppa også ser ut til å trives best hos. Men misliker ingen av de ansatte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...