nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Min brunlige utflod igår, som etterhvert ble mer slimete blod visste seg å være en SA. Jeg var da i min 10. uke ( 9+5). Så i natt voknet jeg i 3-tiden med kraftige smerter og styrtblødning! Ble kjørt rett på legevakta, ble tatt sjekk og innvendig UL på da. Og i 9-tiden var jeg inne hos gynekologisk poliklinikk. Endelig kl.11:45 fikk jeg dra hjem... Er veldig trøtt og sliten idag. Kjempe lei meg! Men hadde fortalt det til alle mine nærmeste venner, så har hatt kjempe god støtte fra dem, familien og kjæresten min idag. Ønsker alle dere andre på 1.trimester lykke til videre Har vært spennende å fått være med i prossesen så langt!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 ÅÅh,trist å høre,kreps.... *Klappe på kinnet* Jeg henger fortsatt igjen her inne nå, klarer ikke helt slippe taket,men mistet selv i julen... Du skal se vi finner hverandre her inne utpå våren , jeg skal se etter deg Godt at du har støtte rundt deg. Det hadde jeg også og det har så mye å si ... Lykke til videre, og få deg masse ro... La hodet få lov å føle på det som skjedde. Fortvil ikke om hormonene dine tar seg en kraftig svingom framover, det har mine gjort,siden de ikke skal være gravide-hormoner likevel,- så blir de litt forvirret. Mine har visst roet seg igjen nå tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå