Gå til innhold

Trenger hjelp? litt kvikt.. :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

.. navlestrengen har detti av.. Skal til helsestasjonen i morgen for hu skulle sjekke om hu måtte pensle i navlen når den datt av.. bruker jo babyoil oppi vannet så lurte på om det var skadelig når hu ikke har fått sjekka om det var noe galt..? Tenkte jeg skulle bade han nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det går bra:-)

Men du trenger ikke bruke så mye vann at det dekker navlen, og prøv å ikke få vann på navlen. Var det jeg gjorde fram til den var helt "helet" ihvertfall. Ikke hatt problemer i det hele tatt med den på noen av mine barn. Renset litt med pyrisept med èn gang den falt av bare.

Skrevet

så lenge det ikke er noe åpent sår så er det bare til å bade;) å tørke forsiktig. .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...