Gå til innhold

Nettopp bestilt strimler fra lavpris-tster.com. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte nettopp el-tester og grav-tester derfra.

Erfaringer? Når kommer de? Er de pålitelige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De blir raskt levert- ca 3 dager? Kommer jo litt ann på hvor du bor i landet sikkert.

Jeg har ikke så god erfaring med EL strimlene - står at streken må være sterkere en kontrollstreken for bekreftet EL... det blir den aldri selv om jeg har fått bekreftet EL på CB f.eks. Men du får jo vite at EL er på vei om ikke annet...

CB er veldig dyr- men bra. Jeg fikk i dag "EL stav" fra DK, så er spennende å se hvordan den fungerer....

Skrevet

Jeg bestilte stav-graviditetstester fra lavpris og jeg fikk dem i posten etter 2 dager. Gikk overaskende fort:=)

Skrevet

Har du prøvd stav-EL testene? Fungerer de? Noen andre som har erfaring med de?

Skrevet

Men når EL slår ut påstrimmelen, når er el da? Når kan/må jeg ha sex?

Skrevet

innen 48 timer tror jeg....Les bruksanvisningen, står der...

Når du må ha sex...hm-ja si det.. Les litt på trådene her inne. Veldig varierende...

Vi har annen hver dag "EL uka", begge EL dager, og noen dager etter....Men lurer på å bytte strategi, men usikker hvilken..hver dag, annen hver eller hver tredje dag fra mens til EL... hmmm...

Ellers så står det mye bra info om EL på www.pernille.info

Skrevet

var veldig rask levering... men ingen av stavene har gitt utslag... og jeg har testet i to mnd fra veldig tidlig i syklusen til laaaangt uti... litt frustrerende.. men den digitale fra CB funker... synd det er så få testpinner, for man må kjøpe ny monitor når man er tom for pinner. Og den er ganske dyr.. andre tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...