Gå til innhold

Godt med kynnere :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som synes det er "godt" med kynnere?

Jeg får en sånn fantastisk varmefølelse hver gang jeg får kynnere, og blir på en måte litt salig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er godt med kynnere ja. men nå er det tredje kvelden/natta jeg har regelmessige kynnere som går over på morningen. 4-5 min mellom hver, så jeg er en smule lei av at kroppen lurer meg til forhåpninger:) hehe.

Skrevet

Syns ikke der er så gode,alt er "klart" inne i der,så de kynnerene kan snart gå over til veer for min del.. nå har de vart i over 24 timer og er bare vonde i øverste del av magen

Skrevet

har dette med hvor det er vondt (nederst eller øverst) hen noe å bety om det er nærmere fødselen?? (dumt spørsmål?)

Skrevet

Magen blir hard over hele om man har rier,min er bare vond og hard helt øverst..

Skrevet

når jeg slaper av er kynnerne gode synes jeg, men litt ubehagelig viss jeg er i bevegelse=) åsså viss blæra er passe full, er det veeldig ubehagelig, må springe på do da...flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...