¤Tebsil ¤ Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hei alle sammen! Ja, fredag ble altså hormonspiralen tatt ut, etter 10 år. Har en sønn på 10 år og er 33 år. Spennende dette, har ikke hatt mensen i løpet av de ti årene, og aner dermed ingenting om syklusen min lenger! Førstemann prøvde vi ikke på, han bare kom han! Så det er første gang vi aktivt prøver å bli gravide. Vi startet prøvingen samme dag som spiralen var ute, og har kost oss hver dag siden. Har enda ikke fått mensen, og kan i teorien være hvor som helst i syklusen. Er litt ambivalent i forhold til det med mensen...på en måte hadde det vært greit at den kom, for da kan jeg lettere finne EL og jeg vet at kroppen fungerer som normalt. På den annen side, ingen mens = mulig gravid Det er jo tross alt lov å være optimist ;-) Uansett, det eneste vi kan gjøre er å vente! Håper 2008 blir et fruktbart år for oss alle *krysse fingre*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Hei:) Velkommen hit! Så spennende! Masse lykke til med prøvingen, håper du er gravid allerede:)
¤Tebsil ¤ Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Takk for det! Ja, det er jo lov å håpe......
caiza Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Krysser fingrene for deg og håper du lykkes Sukkerert! Jeg går og venter på ikm 19 jan. Har to gutter på 3 og 5 og håper sistemann ikke drøyer så altfor lenge... ;-p
Dotten Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Hei og velkommen inn hit Jeg er 36 år, har ei datter på 2 år og vi er nå prøvere på nr. 2. Har holdt på en stund da I alt 18 pp! Begynner å bli litt lei, men vi må da få det til til slutt! Håper for deres del at du treffer på første forsøk, og at ditt opphold her inne blir kortvarig Lykke til
Mummimamma:-) Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Jeg fjernet h-spiralen for 2 mnd siden, og fikk en "falsk" mens noen dager etterpå. Dermed rotet jeg det litt til mht når eggløsningen var - den kom først ca 1 mnd etter falsk mens, tydeligvis hadde jeg hatt el rett før spiralen ble tatt ut. Du kan jo være hvor som helst i syklusen, men vær forberedt på at kroppen kanskje bruker en syklus på å normalisere seg! I mellomtiden er det jo bare å prøve - lykke til!
¤Tebsil ¤ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2008 Takk alle sammen Det er jammen spennende dager, merker at "babysyken" bare blir større og større for hver dag som går! Jeg trengte "bare" ti år på å bli klar igjen, liksom... Lykke til dere også, håper det blir klaff snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå