Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Har ikke tid til å trippe rundt på barneutstyrsbutikker og vurdere stellevesker... har noen tips til en billig og grei veske? Evt hvor den kan kjøpes?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Stellevesker er rådyrt og det er som regelr ikke noe spesielt oppi der bortsett fra en tynn liten matte til å stelle på. For de mellom 6 og 800 kronene en slik veske koster, kan du få en immari kuul "vanlig" veske. Mitt råd er å kjøpe en helt vanlig, romslig veske. Oppi den kan du få plass til et lite håndkle, som underlag for babyen, og så kan du kjøpe engangs stelleunderlag på butikken som du kan bruke oppå
Supertea Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg skal også bare kjøpe en vanlig, stor veske. Har kjøpt meg en stellematte (skötbädd) på www.pippilotta.se til 129 SEK. Så med en rimelig veske kommer jeg godt under de billigste stelleveskene jeg har sett.
mamma050308 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jysk har stellevæsker med Disneymotiv til ca 250 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå