danieI Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 noen som gidder å komme å legge lillebråk? oslo
danieI Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 hele poenget var jo at jeg slapp å legge unger??
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 mitt poeng å legger gladelig EN unge, istede for FEM..
danieI Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 nå er det ikke jeg som har hekka på meg 5 unger da...hehe
Meg + 2 prinsesser Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Klart det! Begynner å gå nå jeg, så kanskje jeg rekker leggingen til torsdag-
danieI Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2008 til høyre etter orknøygata, bare bruk gps'n rett så finner du det 2.etg om det hadde skjedd før haøv åtte og med eventyrlesning med innlevelse før halv åtte så hadde det vært å foretrekke takk altså!
danieI Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2008 1. tusen takk, jeg trenger hjelp alle dager 2. du svarte på feil innlegg...høhø
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er en jævel på høytlesing med innlevelse. Prinsesse-eventyr vil jeg anta?
danieI Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. januar 2008 prinsesse-eventyr kan du ikke bomme med, har prinsessen i eventyret en ponny så er du helten for evig og alltid lykke til
pingu...... Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 Kjære Sug Lut...legger du min også?? hun nekter skjønner du.... *bedende øyne*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 jeg kan komme og legge. men det er kansje litt sent nå? har ingen barn og legge i kveld. SAVNER HAN *snufs*
HalvMaraton Skrevet 8. januar 2008 #16 Skrevet 8. januar 2008 Hva skjedde med et godt gammeldags hardt slag i bakhodet? Funker hver gang.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #17 Skrevet 8. januar 2008 Nei,nei,nei!!! Jeg har mer enn nok med min(e). Har selv et sterkt ønske om litt hjelp og veiledning. 1. Hva gjør man med en 4-åring som stort sett aldri sovner før ti?? 2. Hva gjør man med en liten på 7 mnd som sovner i ti tiden for så å våkne etter en halvtime og skrike i flere timer?? Noen som vet????
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2008 #18 Skrevet 8. januar 2008 sovepiller også gå på resturangen bortiveien og se til dem vært 30 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå