Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som gidder å komme å legge lillebråk?

 

oslo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda, vist du tar mine :)

Skrevet

hele poenget var jo at jeg slapp å legge unger??

Skrevet

mitt poeng å:)

 

legger gladelig EN unge, istede for FEM..

Skrevet

nå er det ikke jeg som har hekka på meg 5 unger da...hehe

Skrevet

Klart det! Begynner å gå nå jeg, så kanskje jeg rekker leggingen til torsdag-

Skrevet

til høyre etter orknøygata, bare bruk gps'n rett så finner du det

2.etg

 

om det hadde skjedd før haøv åtte og med eventyrlesning med innlevelse før halv åtte så hadde det vært å foretrekke

 

takk altså!

Skrevet

1. tusen takk, jeg trenger hjelp alle dager

2. du svarte på feil innlegg...høhø

Skrevet

Jeg er en jævel på høytlesing med innlevelse. Prinsesse-eventyr vil jeg anta?

Skrevet

prinsesse-eventyr kan du ikke bomme med, har prinsessen i eventyret en ponny så er du helten for evig og alltid

 

lykke til

Skrevet

Kjære Sug Lut...legger du min også?? hun nekter skjønner du....

 

*bedende øyne*

Skrevet

1932 er gunstig, takk skarru ha

Skrevet

jeg kan komme og legge. men det er kansje litt sent nå?

 

har ingen barn og legge i kveld. SAVNER HAN *snufs*

Skrevet

Hva skjedde med et godt gammeldags hardt slag i bakhodet? Funker hver gang.

Skrevet

Nei,nei,nei!!! Jeg har mer enn nok med min(e). Har selv et sterkt ønske om litt hjelp og veiledning.

 

1. Hva gjør man med en 4-åring som stort sett aldri sovner før ti??

 

2. Hva gjør man med en liten på 7 mnd som sovner i ti tiden for så å våkne etter en halvtime og skrike i flere timer??

 

Noen som vet????

Skrevet

sovepiller også gå på resturangen bortiveien og se til dem vært 30 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...