Gå til innhold

Er det virkelig MULIG??


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg blitt påkjørt, eller bilen min blitt påkjørt 2 ganger!! Først rygga en bil i meg på bensinstasjonen. To timer etterpå kom det ei kjerring å kjørte i siden på bilen på en forkjørsvei!! Og i tillegg presterte hun kjerringa å spørre om det var min eller hennes feil... Fin tirsdag.. Hvordan har deres dag vært? :)

 

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Min dag har heldigvis vært mye bedre enn din.

Håper morgendagen blir bedre for deg.

Skrevet

Jeg har vært hos legen med min datter på 8 mnd som har bronkitt og ørebetennelse....tror faktisk jeg hadde foretrukket å bli påkjørt.... :-p

Skrevet

Huff, stakkar lita! :( Go bedring til snuppa di! :)

 

Hehe, ja mulig du ville foretrekt det, men er så ufattelig kjipt å bli fri for bil ei stund.. Jeg må jo kjøre sambo på jobb og snuppa i bhg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...