MammaMia123 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 I dag har jeg blitt påkjørt, eller bilen min blitt påkjørt 2 ganger!! Først rygga en bil i meg på bensinstasjonen. To timer etterpå kom det ei kjerring å kjørte i siden på bilen på en forkjørsvei!! Og i tillegg presterte hun kjerringa å spørre om det var min eller hennes feil... Fin tirsdag.. Hvordan har deres dag vært?
Gjest irismor Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Min dag har heldigvis vært mye bedre enn din. Håper morgendagen blir bedre for deg.
☆Monkey Business☆ Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har vært hos legen med min datter på 8 mnd som har bronkitt og ørebetennelse....tror faktisk jeg hadde foretrukket å bli påkjørt.... :-p
MammaMia123 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Huff, stakkar lita! Go bedring til snuppa di! Hehe, ja mulig du ville foretrekt det, men er så ufattelig kjipt å bli fri for bil ei stund.. Jeg må jo kjøre sambo på jobb og snuppa i bhg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå