laroos Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Ja, det lurer jeg på. Eller er det bra nok med en vanlig stor romslig veske med flere rom?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Nei, man MÅ selvsagt ikke ha stelleveske, kan gå greit med en vanlig stor veske. Men jeg er fornøyd med vår stelleveske fordi den har et slags underlag som man ruller ut, festet på. Stellematte som en del av veska, hvis du skjønner. Pluss at jeg synes det er greit med glatt/plastikkaktig innside, i tilfelle du må hive nedi skitne snørrkluter og lignende Kjekt å kunne tørke av etterpå...
3små-snart4barnsmor Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 mye ting som selges som man ikke trenger. Stelleveske kan va grei å ha. Men inget som sier at det MÅ være en sånn du kjøper i en babybutikk. Finner du en vanlig veske som er stor nok til å få plass med alt du trenger så er det bare greit det.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Anbefaler da heler å kjøpe en Kylie kladd. Da den har flere bruksomr. Kan brukes som stelleveske,bunn i lekegrind,i seng for å beskytte madrass mot mors fostervann eller bleie avvenning når den tid kommer. så den får både du og barnet bruk for i mange år fremover. Kylie kladden finnes i forskjelige str og kan vaskes 300 ganger på 85C Koster fra 200 kr - Genialt produkt
lille er født:) Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Nei det må man ikke. Syns egentlig de er ganske stygge mange av dem... de jeg fant som var fine sist jeg var gravid koosta 900 kr og det gidda jeg ikke. Fungerte helt fint med vanlig veske:)
fruHaagensen Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Vi har en enkel stelleveske, som har plass til alt, + at den har mange rom. Jeg synes det er kjekt med ei veske som kan henges på vogna,. Vår kosta noe over 300,- synes det er like greit med en i god kvalitet som vi samtidig er fornøyd med.
Gjest Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Nei, det må man ikke. Jeg har to barn og har aldri eid en stelleveske fordi jeg synes at de er så stygge. De er dessuten dyre. Jeg greide meg fint med en pose med håndkle, bleier og alt det andre jeg trengte i veska jeg bruker til vanlig (som er stor). For at de små skulle ligge godt, hadde jeg også et sammenleggbart sitteunderlag jeg kjøpte for 30 kroner på XXL i veska (ikke større enn en cd når det er brettet sammen). Dette underlaget gjorde akkurat samme nytte som underlagene i stelleveskene.
en liten en Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 absolutt ikke nødvendig, jeg arvet en som jeg brukte iblant, men var like greit og mye stiigere med envanlig stor veske. kjøpte en stor skinnveske på mango, kjempefornøyd med den og kan bruke den til vanlig fortsatt.
Dark Angel Skrevet 27. januar 2011 #9 Skrevet 27. januar 2011 Nei, du kan bruke en ryggsekk, bakk, pose el.liknende. Du må ha med deg bleier på tur, våtservietter, og kanskje underlag, tørt papir. Noen ganger går ting igjennom bleien/ babyen gulper/ søler på seg, og må ha skiftetøy. Noen trenger også med mat (flaske), smokk, eller utstyr til amming (brystskjold, sjal).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå