Gå til innhold

Olafiaklinikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ta hele underlivssjekken der, inkl celleforandringsprøver og alt annet? Har ikke kjempelyst å ta GU hos fastlegen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ska'kke si det hundre prosent, men jeg tror de fokuserer mer på pasientgrupper med seksuelt overførbare sykdommer - ikke "vanlig" GU. Kan du ikke be fastlegen din om en henvisning, evt bestille time hos en privatpraktiserende gynekolog?

Skrevet

Vet det er det og prevensjon de driver mest med ja..men tenkte at om man drar dit for f.eks teste kjønnsykdommer om de evt kunne ta resten også da? Prøvde ringe dit i dag, men var laaang kø...hehe

Jo, privat gynekolog er kanskje bedre, men er det ikke kjempelange ventelister? Spesielt i Oslo..

Skrevet

Om du er villig til å betale for privat, altså uten henvisning, tror jeg ikke ventetiden er spesielt lang. Volvat f.eks gir deg sikkert time omtrent på dagen om du bare skal ha en standard GU. De er dyre, da.

Med henvisning tror jeg vi snakker et par uker gjerne, men jeg ska'kke garantere det heller.

Skrevet

Sist jeg hadde henvisning måtte jeg vente 2,5 mnd, men det er et par år siden da. Vet du hvor dyrt da? Kjipt å betale i dyre dommer for noe som en egentlig overhodet ikke har lyst til å gjøre også igrunn ;)

Skrevet

Idioten meg fant akkurat ut at dem hadde nettside da, kan få gjort det der, mot evt en egenandel på 280kr. Teste det først da tror jeg.

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...