Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 ...å ligge på magen! Hun er 4 mnd! Hun holder hodet godt opp og holder det selv, elsker å ligge på magen på stellebordet..men blir hun lagt på gulvet, hyles det.. Vil jo gjerne at hun skal ligge på magen å bli sterk og utvikle seg.. Noen som har noen tips?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Da er det vel bare å la henne ligge på magen på stellebordet i for å få trent henne...men har du forsøkt å ha henne oppå leggene dine mens du ligger på ryggen med beina opp slik at dere ser hverandre?
beniboy Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Ligg på gulvet sammen med henne,lek med henne.Vår gutt hattet det,han også,men ble vant til det etter vart og klagde ikke mer.Du kan prøve med sønne myke bøker med speil på,det var hitt har hos oss.Ikke gi opp,ta henne ikke opp med en gang hvis hun sutrer.men skal du selvfølgelig heller ikke la henne skrikke.Ta henne opp og prøv igjen etter kort tid.Det kommer seg etter hvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå