Gå til innhold

Er så lei meg :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk vite idag at samboeren kunne få en reisejobb, men da måtte han reise imorgen.. vi skal få høre hjetelyden på torsdag for første gang, og på ultralyd den 17 :( og dette går han glipp av... vi trenger pengene, er derfor han (vi) bestemte seg for å ta jobben. Men det blir så leit å være alene på ul :( jeg vet jeg kan si dette til ham og så lar han være å reise for min skyld men vet ikke om jeg har samvittighet til det.

 

blir så mye forandringer også nå på så kort tid! han har ikke vært borte fra oss (meg og datteren) på over ett halvt år.. så plutselig reiser han imorgen... huff dette er fælt... måtte bare syte meg litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å nevne at det er i 3uker også :(

Skrevet

ja forstår deg veldig godt.Men er bare og se det som er posetivt i det.Kan tenke meg det er fælt.

Skrevet

Kan du ikke prøve å få utsatt ultralyd til han er hjemme igjen???

Skrevet

Jeg lurer på om vi skal ta en privat når han kommer hjem! jeg håper bare ikke hormonene slår inn når jeg ligger der sånn at jeg begynner å hyl grine fordi jeg savner ham og han ikke er der. jeg prøver å tenke posetivt, men jeg ser ikke så mye posetivt med at han reiser.. det eneste er pengene liksom... snufs

Skrevet

hei,hadde akkurat på samme måte på samme tid.Typen min gikk også glipp av Ul fordi han jobbet borte. Jeg tok med meg datteren vår på 4 og mamma jeg. Hyggelig det også=)

Skrevet

hei!

 

Min samboer har også reisejobb... han var ikke med på å få høre hjertelyden for første gang eller på 3d ul siden han var vekkreist. Men det gikk overraskende greit! jeg hadde med meg mamma på ul og det var veldig kjekt! Det er utrolig uvvant når de reiser fra oss, men du blir vant til det! og husk at du kan vise han ulbildene da:)

Skrevet

Uff, det hørtes jo leit ut. Kan du ikke ta opp hjertelyden så han kan høre den etterpå da? Jeg kan ihvertfall ta opp lyd med mobilen min. Og som du nevner kan dere jo ta en privat ul sammen når han kommer hjem slik at han også får tatt del idet. Ikke lett å se det positive i det, men tenk så koselig det blir når han kommer hjem da: )

Skrevet

Tenk positivt, prøv å kose deg, be inn venninner, les, sov masse og slapp av. Det planlegger iallefall jeg når min nann skal bort om noen uker.. Skal også på UL da, men det er ikke den hoved UL`en da...

Det er vel som regel mest ille idet han drar? Kan jo ta med deg ei god venninne/søster/mor på UL om du vil da?

Skrevet

Min mann var borte første gang og blir også borte denne gangen.Han bruker å være vekke i 5-8 uker.kommer jo penger ut av det.

Han får se ultralyd bilder,og er jo fornøyd med det i grunnen:) Han har hørt hjertelyden her hjemme:) Dessuten tok jeg opp lyden på mobilen hans,slik at nå når han er på sjøen så kan han høre den så mye han vil:)

 

Syntes det var ekkelt da han reiste ut igjen for første gang på mange måneder,men klarte meg kjempe fint jeg:) det går nok bra skal du se:)

Skrevet

må nok dra alene jeg også...

men det har jeg skjønt lenge da...

siden han kjører langtransport...

noen ganger trenger jeg ikke å møte han på 3-4 uker...

trar nordover imorgen,og på torsdag skal jeg på kontroll å høre hjerte lyd...

det samme blir på ultralyd også...

men siden jeg er så vant til at han aldri er hjemme bryr det meg ikke...

 

men skjønner deg utrolig godt...

var ikke særlig høy i hatten da jeg var på tidlig ultralyd alene i uke 5 jeg heller....

første gangen han ikke er der når jeg trengte han..

ingen spessielt god opplevelse...

 

men er det ikke noen andre du kan ta med da??

Skrevet

Mann min var ikkje med på ul på andre mann....han har aldri vert med til jordmor på kontroll...og han skal ikkje vere med på ul denne gangen heller....Synst det er heilt greitt eg....

 

Men sjønner dg..eg synst det er kjipt om min mann reiser bort i eit par dager eg...så veker sjønner eg ikkje at folk orker..hehe...men sånn e det..

men som det vart sagt over her....kos deg med dattra di, finn på ting med ho,be inn venner om kvelden og kos deg skikkeleg...Få med deg ei god vennine eller mammen din på ul...det går nok bra skal du sjå-

Skrevet

Samboeren min satt fast på Heatrow da vi skulle ha UL. Det kom skikkelig brått på, og ikke fikk jeg flyttet UL heller. Syntes ikke det var noe gøy å reise dit alene, var redd de skulle finne noe galt og at jeg måtte ta avgjørelsen om hva som skulle gjøres alene. Ikke kunne jeg få med en venninne heller siden jeg fikk vite det så seint. Så jeg gråt litt da jeg kom til jordmora, men det tok hun fint. Hun foreslo at vi kunne ta en privat UL senere, og brukte samtidig mye tid på å prøve å få tatt et godt bilde. Babyen var imidlertid veldig uvillig til å flytte stilling samme hvor mye hun dyttet på den, så vi endte opp med et bilde av ryggraden og bakhodet. Ellers var alt greit, så etterpå syntes jeg det var en fin opplevelse selv om samboeren ideelt sett skulle vært med.

Skrevet

med første så var mannen min med på alle jordmorkontrollene, og UL.

Denne gang har han vært med på en jordmorkontroll, og en privat UL.

Reiste alene på ordinær Ul, og det gikk helt fint;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...