Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Holder det med strømpebukse, body, ullgenser og bukse? Og teppe selvfølgelig.. Regner ikke med at det er så kaldt, sikkert 2-3 grader..
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Ja, eller kjøredress ) Vi kommer til å varme opp bilen litt før babyen blir satt inni der.
Sunniva78 har to små Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Det tror jeg er nok ja. Jeg skal ha tynn ull innerst, body og longs. Utenpå blir det strikkasett i merinoull. Supplerer med et teppe dersom det skulle være nødvendig. Samme som du har tenkt det:-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Det holder helt sikkert =0) Pass på at babyen ikke blir for varm, med full varme på i bilen kan det bli varmt med alle de klærne. Spørs selvførgelig hvor lang bilturen hjem er også....
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Da satser jeg på det får heller ta med litt ekstra i tilfelle. Gleder meg til å ta med poden hjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå