mamman til MogM Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jenta mi på snart 3 år har en del gul-grønn utflod. Er dette vanlig?
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Nei det høres ikke helt ok ut - selv om jeg langt fra er noen ekspert på området. Kanskje hun har en infeksjon? Hadde tatt en tur til legen jeg.
jordbærsjokolade Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg syntes ikke det høres normalt ut nei. Jeg ville tatt en telefon til legen, kanskje hun har sopp eller noe liknende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå