Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hva ligger deres mål på? Jeg fikk målt mitt til 35 i dag, og begynner jo å lure på om babyen er stor..? Eller trenger det ikke å ha noe med saken å gjøre..?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 SF målene kommer litt an på din høyde, babyens leie etc og har ingen direkte sammenheng med babyens størrelse. :-) Jeg har ligget godt over det grønne feltet hele veien og babyen er estimert til rundt 3500 gr har bare ei uke igjen nå!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Ok... Men jeg er lang, og babyen har festet seg... Hmm, jeg undres altså.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 ble målt til 33 hos legen når jeg var 35+4. Men husk at det kommer litt an på den som måler. Hadde jm tatt denne målingen på meg hadde jeg også havnet på 35 (hun måler litt for langt nede).
Brunetta =) Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Jeg vil bare legge til en ting her jeg. Jeg har fått store barn og ligger alltid høyt over på sf målene. Min nr to var 4610 gr. Fikk estimert nr tre til og bli 3400gr ca. Hvertfall ikke noe større enn 3500. Når barnet var ute etter 2 uker så ble de litt paffe over og ha tatt så feil. For barnet mitt var 4300 gr. Så man skal tenke litt på hva enn føler selv, det stemmer som regel bedre. Sånn er det ofte med terminer også. Man vet mange ganger best selv. Jeg har født på mine egne terminer hver gang. UL termin har vært helt på trynet. =) En uke til så kommer jeg over på 3 trimester jeg også. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå