æsj altså! Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg fant plutselig it at permisjonen min er snart slutt:( Bør jeg melde meg arb.ledig så snart som mulig kanskje? Pappaen overtar i midten av februar
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Fra den dagen du er ferdig med permisjonen kan du melde det ledig:) Men begyn å søke med en gang du. Det kan ta lang tid, med behandling av søknader og ansettelser og noen yrker tar lenger tid å få jobb i enn andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå