Gå til innhold

Endelig tegn til skikkelig krabbing!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Camilla har jo stått på alle fire kjempelenge men ikke fått med seg hendene når hun har forsøkt å krabbe. Med det resultat at hun går "rett på trynet" hehe

Men i ettermiddag så har hun faktisk flere ganger tatt noen nølende krabbeskritt :-) Og mamma og pappa er jo selvsagt kjempestolte!

Men det er ikke så mye hun gidder av gangen, det går jo så mye raskere å åle seg fremover :)

Og så har hun jo den derre kakeboksen med klosser. Den var det stor stas å putte klossene oppi! Hittil så har hun jo bare sortert dem ut derfra, men nå går de altså oppi igjen også :-)

Moro!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så gøy! Gratulerer så mye! Det er bra hun knekker stadig nye koder, det blir jo bare så moro! Kan tenke meg dere var stolte og heiet henne frem!

Gleder meg til å se nye ferdigheter snart!

Skrevet

Så artig da. Det er jo bare kjempeartig når de lærer seg nye ting :)

Josefine har også prøvd ut å reise seg i krabbestilling, men etter at hun fikk dreis på ålingen virker det som om krabbingen er utsatt på ubestemt tid:).

Skrevet

Gratulerer med en liten krabber i huset, det er moro :-) Nå ser du fort hva som må barnesikres og ikke, de blir plutselig veldig kjappe på alle fire. Det er bare å legge ut bilde på FB, vi vil se :-)

Skrevet

Så flink hun er! Det er så utrolig kjekt å se at de endelig klarer å bevege armene etter å ha stått lenge å lurt på hvordan de skal få det til. Skjønner godt at dere var stolte. Det føles jo som å vinne i lotto hver gang de knekker nye koder. Adian klarer også å putte ting oppi igjen. Deet begynner nå å bli enda morsomere å leke med de små, spesielt nå som det skjer så mye på en gang. Kjempe morsomt å følge med på disse små :o)

Skrevet

Heisann...

Åhhh så moro - det gleder vi oss til her i huset også....Snuppa blir 6 måneder på fredag:)

Så noen uker (?) til vel . he he he

Men det er fremgang hver dag - moro ......

Jeg må jo si at jeg synes hun har utrolig nydelige øyne asså....de bildene du har er utrolig fine...

Morsomt og se hvor mye de forandrer seg på kort tid:)

Skrevet

Gratulerer med en liten karbbelabbejente!:) Sebastian brukte laaaang tid på å kommse seg fra åling til krabbing, ålingen hadde han jo så godt dreisen på:)

Skrevet

Wow! Så bra! Flinke lille Camilla. Ting skjer i forrykende tempo! Men nå er vel ikke hårmanken til Maja mye trygg lengre.. Synes jeg ser dem; Maja prøver febrilsk å åle seg unna, med Camilla på alle fire i hælene;-)

Skrevet

Hei,

Så moro da. Utrolig gøy ¨når det blir fart i sakene. Kan se henne for meg der hun fyker av sted snart.

Skrevet

Gratulerer med en liten krabber! Hun får nok skikkelig dreisen på det snart, og da er hun høyt og lavt. Begynner å bli en del krabbere i gjengen nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...