☆Lille my* Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Nestlè grøten (4mnd) som skal blandes med melk! kan jeg blande den med vann?? har en hirsegrøt fra holle som kan blandes med både vann og melk! og har hørt at det også går med nestlè sin.... Hva gjør dere??
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Blanda det med det som det sto det skulle blandes med... Sto det melk, ble det melk, sto det vann, ble det vann:)
Odine! Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg brukte alltid vann, selv om det stod melk.
☆Lille my* Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Okey=) Men hvordan blander dere? min spiser ikke en hel porsjon så jeg tar bare litt pulver og litt vann til jeg får riktig konsistens! må man ikke gå etter spesielle mål?
Gjest irismor Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Tok de på feelingen slik at det ble ønsket konsistens på grøten. Jeg er håpløs til å følge oppskrifter.
sveis Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Jeg målte aldri. Blanda på slump til passe mengde og passe konsistens. Kjøpte alltid de som skulle blandes med vann, så vet ikke hvordan det er å ta vann i de som skal blandes med melk.
☆Anonymia☆ Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 måler aldri jeg.. blander bare sånn at grøten får rett konsistens..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå