Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe nå er jeg klar! Har grudd meg et par tre uker nå,men både i går og i dag har jeg hatt "lyst" til å føde:D

....men "rakkeren" skal vel la vente på seg da tenker jeg?! KOM NÅ!!!!! :D

.........flere som er KLARE for litt vondter NÅ? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er skamklar!!!!!!

Skrevet

Regner med vi er noen ja;)

Kjenner etter vondter hele tiden!..... og det komme og går faktisk,men ingenting som tyder på at ungen vil ut for det....hm...!!

Skrevet

har ikke noen noen gode trix for å få fortgang på sakene??

Skrevet

Aner ikke! :P ......hehe skulle sett kroppen min finne på "sprell" som å løpe i trapper og kjøre i humper!;p ¤%# AU##¤ hehe.

Skrevet

Orker ikke løpe i trapper - men går laaange turer i håp om det skal skje noe.... Har med mobilen just in case!

Skrevet

Henger meg på... 16 dager over !!!!!!!

Skrevet

Har vært klar leeenge! Orker snart ikke mere. Vonde ben, og vanskelig for å gå. Fått beskjed om å ligge på sofaen å ta det med ro... rart dagene går egentlig:)

Skrevet

Mobilern er grei å ha med ja;) .....fikk beskjed om at jeg så bare skulle i kjelleren eller på do skulle jeg ta den med! :P Skal vel alltids klare å karve til meg mobilen om det skulle skje noe;)

Er dere på overtid?...eller kanskje terminen er rett runt hjørnet?:)

2 dager igjen her:)

Skrevet

Elin 83 ,dan kan du gjerne føde før meg!! :) Blir man ikke satt igang etter 14 dager da?

Skrevet

Jeg kunne nok blitt idag,men siden alt er så bra med den lille kan jeg visst gå til 3 uker sa de.. :-/ Men jeg vil jo helst at det skal skje av seg selv.. så noen dager til skal jeg holde ut :-)

Skrevet

Ja,er kanskje like greit det. Når du først har klart å kommet deg så laaang over går vel noen dager til! ;) hehe:p......Krysser fingrene for at det skjer noe hos deg SNART! :)

Skrevet

Ja de sier det er vondere å bli satt igang,med falske rier ogsånn ,så jeg krysser alt jeg også her .. :) Nei,ikke beina :P Lykke til du også,håper du slipper 16.

Skrevet

Jeg er superklar!!!!

Skrevet

Henger meg på. Er skikkelig lei.

Dro på jobben noen timer i dag, og samboeren min ble skikkelig forbanna.

Mente at jeg bare skulle ligge på sofaen.

Døgnet har plutselig fått 60 timer!!!! Minst!

Skrevet

Væældi klar..Dagan e så lang,en dag varer i 3 dager liksom..Å æ har 15 daga igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...