Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hadde time til ultralyd i dag, halv 12, for å sjekke om hodet var festet, og størrelsen på småttisen vår.. Heldigvis blir h*n ikke så stor som JM min tippet.. Men h*n ligger i seteleie.... Så derfor har jeg vært på sykehuset i nesten 4 timer i dag, til undersøkelser.. Får velge selv om jeg vil føde vaginalt eller om jeg vil ha keisersnitt... Så har vel egentlig bestemt meg for keisersnitt... Men merkerlig så rart det blir når man er så innstillt på at ting er normalt, og har innstillt seg sånn på en vanlig fødsel, også blir alt endret... Jaja.. Får ta det som det kommer.
Erisa* Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Oj, det var litt av en overraskelse! Litt skummelt, det går jo sikkert helt bra, men plutselig så er ikke alt helt "normalt" lenger, og du må innstille deg på en helt annen type fødsel enn du sikkert hadde fra før av... Min baby lå i sete en stund, så jeg har nok vært innom en del av tankene du går og bærer på nå.. Når tror du du får keisersnitt, da? Sa de noe om det? Det kan vel bli snart, det! (oj så spennende, å plutselig få en dato der det vil skje!) Lykke til!
bergen81 Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Kjenner følelsen ja.. Nå fikk jo vi vite at det blir ks pga foranliggende morkake allerede i uke 35, så vi har jo hatt litt tid til å innstille oss på det. Men husker jeg ble veldig satt ut i starten, og måtte liksom nullstille meg fullstendig med tanke på fødselen. Men kan h*n ikke fremdeles snu seg? Eller blir det 100% bestemt nå? Det går nok bra uansett, er som du sier, man får nesten bare ta det som det kommer.. Og det viktigste er jo at både du og babyen har det bra:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Ja.. Hun snakket allerede om den 14..... Så da blir det nok i begynnelsen på neste uke i allefall..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Huff da Det var jo en litt kjedelig beskjed å få!!.. Min gikk bra, så ikke så mye, men han koser seg inni der Hodet er godt festet, og har fått enda en cm åpning siden i går Så nå har jeg 2cm ;D Men ingen kynnere ikveld så... :o/
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 Tviler på at den snur seg nå, har ligget likens i flere månder.. Og jeg har jo bare 13 dager igjen til termin.. Så om jeg bestemmer meg for ks så blir nok det sikkert. Men er litt omstilling ja..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2008 Så flott da. Men du.. Ikke noe sniking i køen her altså..
bergen81 Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Ja, da er det jo litt knapt med tid.. Jeg har ks onsdag 16., kanskje du får samme dag:) Synes det er litt deilig å vite akkurat hvilken dag vi skal få se den lille! Én positiv ting med ks iallefall!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Tviler på at jeg sniker ;p Er bare 37+4... crap, tiden går sakte ;p *Be til Gud om en rie eller to*
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2008 Syns tiden går rasende fort jeg.. Syns liksom alt baby greiene har vært sånn langt frammi der et sted.. Mens nå kan det jo alt bli om en uke... hehe..
Ninemi Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Det var jo synd at den lille ikke har snudd seg enda. Men heldigvis har man jo mulighet til ks da. :-) Tror nok jeg også hadde valgt ks hvis jeg var i din situasjon. Masse lykke til. :-)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 Oi, det kom som en stor overraskelse! Men jeg forstår avgjørelsen din veldig godt, hadde nok også tatt KS hvis det hadde vært snakk om seteleie. Men er det fremdeles håp om at bebisen snur seg da?
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 Så nå at du hadde svart noen andre på det tidigere Men uansett da Queen, snart har du babyen din her!!
kokosyklus Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 Oi, litt av en omstilling... Seteleie er det eneste jeg har vært bekymret for under svangerskapet. Hadde jeg fått beskjed om det ville jeg helt klart valgt keisersnitt. Ser for meg å presse rumpe og ben ut samtidig...nei takk. Støtter deg i valget altså! Fikk du UL fordi de var usikre på leiet?
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 Jeg og hadde valgt keisersnitt hadde det vært sånn. Fikk gruble på det noen dager forrige uke, for jordmor trodde han lå feil vei, men var på ul og fikk se at han lå riktig likevel. Du må ha masse lykke til, og da har du babyen dein i løpet av neste uke:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. januar 2008 Ja, JM klarte ikke å kjenne om hodet var festet, og jeg tenker hun også har tenkt sitt om at det nok var mulig seteleie.. Så derfor jeg fikk UL ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå