Gå til innhold

Da har jeg faktisk søkt på barnehageplass...


Sunshine2222

Anbefalte innlegg

Det er tidlig, men jammen er det godt med alt som er gjort :-) Da får vi krysse fingre og tær!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg også send inn søknad på barnehageplass...det blir spennende og se for vi bor i en av de værste kommunene (nedre eiker) når det gjelder barnehagedekning. Det er over 200 på venteliste så jeg ekke så veldig optimistik, men vi får håpe det ordner seg.

 

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tidlig ja, men det er vel sånn hvis man bor i storby eller? Her hos oss er det litt mange barnehager, så man trenger ikke være bekymret for ikke å få plass når man trenger det.

 

Krysser fingre og tær for dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter akkurat og venter på at samboer skal komme hjem slik at vi kan fylle ut søknaden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg søkte faktisk når emine var tre uker jeg!! rett etter jeg fikk papirer på henne søkte jeg, så må si jeg synes dere er trege;o) hehe..

 

krysser også fingre tær og alt annet som kan krysses for at jeg får plass!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der minnet du meg på at det skulle jeg også huske på å gjøre. Minsten skal riktignok ikke begynne før i januar 09, men det er vel lurt å søke allerede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi søkte b.hg plass når junior var tre uker, bor i en kommune som har lav b.hg dekning. va 600 på vente liste. det er mange det, så er ikke sånn veldig opptimistiks da, men håper på plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du da med på hovedopptaket eller er du med i rullerende opptak før det?

Har lurt på hvordan det blir å få plass i barnehage med oktoberbarn.. Bor i Oslo og her står det at alle fylt 1 år før barnehagestart i august er med i opptaket. E løpet kjørt for oss da eller? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også søkt. Det var mulig å søke elektronisk nå. Kjempelettvint. Og så var det bare å skrive opp når man ville at barnet skulle begynne selv om det var midt i året. Så får vi se hvordan det går. Regner med at det går greit. Tror det nærmer seg full dekning i vår kommune og dessuten er barnehagen vår på et sted hvor det ikke er så stor rift om plassene. Viktig å ha alle i samme barnehage. Vi får nemlig et halvt år med tre barn i barnehage! Og så ligger skolen vår rett over veien. Får helt angst av tanken på å ikke få plass til minsten også sammen med de andre to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betty!!

For å være med i hovedopptaket må du søke plass FØR 31.08. Stina er jo født 4 oktober, men jeg betaler evt for en plass fram til hun er året :-) Rullerende opptak er ny regel (hvis jeg ikke tar helt feil) men her i Oslo med fullt kaos er vel ikke det helt å satse på :-)

Har søkt på noen som går fra 0-6 år, kanskje det er håp der for våre oktoberbarn????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...