Tomine is my star Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har bursdag i dag!!!! Vet ikke om jeg skal gråte eller le....alderen min i dag er:31!
mams-til-tre Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Gratulere så mye med dagen. Ikke så galt å være 31 år, synes jeg. Jeg er også det, men føler meg enda som jeg er 25 år... hehehe
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Grattis med dagen!! Fått "hard pakke"?? *fnisfnis*
Tomine is my star Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2008 Takk takk.... Vil ikke ha noen `hard pakke`.... Det er tørketid i Sahara playpark.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå