BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Må man ringe og avtale tid? I hvilken uke gjør man det? Og hva er det som skjer der egentlig, får man omvisning f.eks? Noen som vet?
indigo76 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Tror man får brev i posten ca 1 mnd før termin om man har vært til ultralyd på SUS, men om du har gått til privat lege må du ringe inn selv og avtale tid. Tror det bare er journalskriving, men kan jo bare be om en omvisning. :-)
Håperpåønskebaby Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Vet om ei, hun avtalte bare dette med jordmor på vanlig UL da hun var der på SUS...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Hvis du vil føde på fødelofte og ikke vanlig fødeavdeling,må du selv ta kontkat,jeg hadde gjort det når det er ca en måned igjen,slik at du har god tid til å avtale en innskrivning på.Dette skjer ca 4 uker før termin. Det de da gjør er å få alle data av deg som de trenger,slik at du kan slippe det når du kommer inn med rier,de forteller også hvordan opplegge deres er.Når jeg var der,var vi inne på et rom,slik at vi fikk se hvordan det så ut. På vanlig fødeavdeling,tar de bare i mot vanlig data hos deg,som de trenger i journalen sin,ikke noe mer. har du tatt ul på sus,blir du som sagt innkalt til vanlig fødeavdeling,men ikke på fødelofte. Håper du ble litt klokere av dette.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Jeg fødte på fødeloftet på SUS for 2 år siden, og måtte da ringe fødeloftet, og si at jeg ville føde hos dem, og vi avtalte da tid som vi skulle komme. Vi ble vist rundt, og skrev endel data. Måtte ta med helsepapirene mine. Men jeg klarer ikke å huske hvor lang tid i forvei jeg kontaktet dem =/ Men tror bare jeg får ta en telefon nå snart, og bare høre med dem. Jeg er nå i uke 29+1, og har fortsatt god tid, men det er jo bare å avtale med dem, dersom det er 1 mnd før termin man skal komme. Anbefaler fødeloftet på SUS på det varmeste. Har kjempegode minner derifra siden sist, og har ikke vært i tvil om at jeg vil føde der igjen ) Når har du termin?? Kanskje vi er der på likt ;o)
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 Takk for svar alle:-) Tenker jeg tar en telefon til de i løpet av noen dager og hører da, er i uke 30 nå. Masy med prinsesse, ja det kan godt være:-) Har termin 17 mars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå